هوآوی در ایران دفتر خدمات پس از فروش راه اندازی می کند

در نشست معرفی گوشی Honor7 که در هتل پارسیان اوین با حضور مدیران ارشد هوآوی و اصحاب رسانه برگزار شد، هوآوی از گوشی Honor7 خود رونمایی کرد.

در ابتدا رضا آقانیا مدیر بخش موبایل هوآوی در خصوص فروش آنلاین گوشی توضیحاتی را ارائه کردند، هانور در چین توانست با فروش ۱۸۰ میلیون دلار در یک روز رکورد فروش آنلاین را از آن خود کند.

IMG20151205114657

آقانیا با تجربه درخشان خود در خصوص برند هوآوی که توانست سهم بالای از بازار را از آن خود کند  این دفعه تمرکز فروش خود را دربازار آنلاین تجربه می کند و گوشی Honor7 را فقط به صورت آنلاین و توسط دیجی کالا به فروش می رساند تا سهمی در فرهنگ سازی فروش آنلاین در ایران داشته باشد.

در ادامه جناب کریس سان قائم مقام تجارت الکترونیک honor در منطقه خاورمیانه به بررسی فروش موفق آنلاین هوآوی پرداخت، گوشی honor در سال ۲۰۱۴ میلادی رقمی بالغ بر ۲.۴ میلیارد دلار برای این شرکت درآمد داشته است و این روند همچنان ادامه داشته به طوری که در شش ماهه اول سال ۲۰۱۵ تعداد فروش خود را به ۴۰ میلیون دستگاه رسانده است و از این فروش سود ۵ میلیارد دلاری از آن خود کرده است.

Bernard Sebahieh مدیر توسیعه تجارت الکترونیکی خاورمیانه هوآوی به معرفی فنی گوشی پرداخت.

در پایان مراسم که بخش پرسش و پاسخ بود، رضا آقانیا اعلام کردند  که مرکز مستقل خدمات پس از فروش در سال جدید میلادی بازگشایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا