پاوربانک‌های RAVPOWER با گارانتی آواژنگ در بازار ایران

سه شنبه، ۲۸ آبان در هتل اسپیناس تهران، آواژنگ طی مراسمی با حضور مدیران ارشد و نماینده های فروش این شرکت و با حضور اصحاب رسانه از محصولات RAVPOWER رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم، آقای طاعت، مدیرعامل آواسیس، تاریخچه شرکت آواژنگ از افتتاح این شرکت در سال ۱۳۷۲ تا کنون را مورد بررسی قراردادند. این شرکت فعالیت خود را از قطعات کامپیوتری آغاز و در حال حاضر در چهار حوزه فعالیت خود را ادامه می دهد.

آواژنگ همیشه به دنبال برندهای معتبر دنیا بوده تا بتواند به کاربران ایرانی بهترین محصولات و خدمات را ارائه دهند. همکنون بیش از ۳۰ برند جز محصولات کالای این شرکت می باشند.

سپس آقای زندیان مدیر مشتریان آواژنگ در خصوص خدمات پس از فروش و روش های فروش این شرکت توضیحاتی را اعلام کردند. مدت زمان گارانتی محصولات جدید آواژنگ ۱۸ ماه اعلام شد و تاریخ اتمام گارانتی بر روی محصولات زده شده است.

و در آخر آقای نیما ناپلیان، مدیر محصول اکسسوری آواژنگ، محصولات RAVPOWER را معرفی و نحوه خرید و خدمات این محصولات را برای حضار اعلام کردند.

محصولات RAVPOWER زیر مجموعه کمپانی سان ولی بوده است و دفتر مرکزی این برند در چین و شعبات دیگری در آمریکا، ژاپن و آلمان تاسیس کردند. محصولات اکسسوری این برند رتبه اول کشور چین را به خود اختصاص داده و جز سه برند مطرح دنیا می باشند. محصولات این شرکت از انواع پاور بانک، کابل و .. می باشند که از تکنولوژی های روز دنیا برخوردار می باشند.

پاور بانک های این شرکت حتی قادر به شارژ باطری ماشین نیز می باشند و یک سری از محصولات نیز برق ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولت دارند که برای وسایل برخی خانگی مورد استفاده می باشند.

این محصولات نیز با گارانتی ۱۸ ماهه آواژنگ در بازار ایران موجود می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا