پی اس 4

کارگردان بازی Ghost of Tsushima از دشواری آن می‌گوید

بازی Ghost of Tsushima هر نوع بازیکنی را آن‌طور که باید سرگرم خواهد کرد و اگر خواهان چالش باشید، قطعاً شما را به چالش خواهد کشید.

بازی Ghost of Tsushima و The Last of Us 2 دو عنوان انحصاری بزرگ آخر پلی‌استیشن 4 به حساب می‌آیند که پرونده‌ی این کنسول را می‌بندند تا وارد دوره‌ی پلی‌استیشن 5 شویم. به‌تازگی باجزئیات‌ترین نمایش از Ghost of Tsushima را شاهد بودیم که قابلیت‌های منحصر به فرد آن را به نمایش می‌گذاشت؛ از استفاده از باد برای رفتن به مکان‌های مختلف یا حالت گرین (Grain) که باعث می‌شود تجربه‌ی شما از این بازی مثل یک فیلم سامورایی قدیمی شود. در کل به نظر می‌رسد که استودیوی «ساکر پانچ» (Sucker Punch) قصد دارد که واقع‌گرایانه‌ترین تجربه از سفر یک سامورایی را ارائه دهد و مبارزاتی چالش‌برانگیز را پیش روی بازیکن بگذارد.

«نیت فاکس» (Nate Fox)، کارگردان بازی Ghost of Tsushima طی مصاحبه‌ای با IGN از رویکرد تیم سازنده نسبت به مبارزات گفته است.

ما در تلاش هستیم که یک بازی واقع‌گرایانه را در این زمینه بسازیم و چند ضربه از دشمن باعث مرگ شما خواهد شد.

ما فیلم‌های سامورایی را تماشا کردیم و دیدیم که افراد با یک یا دو ضربه از پا در می‌آیند و این در مبارزات بازی اجرا شده است. شکست دادن مغول‌ها سخت خواهد بود اما همین چالش است که آن را واقع‌گرایانه و پیروزی را پاداشی جذاب می‌سازد. نمی‌توانید به راحتی وارد یک اردوگاه شوید و همزمان با 5 نفر مبارزه کنید، پایمال می‌شوید و می‌میرید.

در همین مصاحبه، کارگردان نوآوری و هنری Ghost of Tsushima یعنی «جیسون کانل» (Jason Connell) همچنین اظهار داشته است که نبردهای تک به تک نیز نقش مهمی خواهند داشت.

چیزی که در State of Play به نمایش نگذاشتیم و ای کاش نشان می‌دادیم، دوئل‌ با شمشیرزن‌های قهار بود. این جزو عناصر کلاسیک سامورایی است. چنین مبارزاتی به شدت دشوار هستند و شخصیت و ویژگی­‌های مخصوص خود را دارند و به سینمایی‌ترین شکل ممکن صورت می‌پذیرند که همچنین مطابق با فانتزی نیز هست. شما باید دشمنتان را بررسی کنید و از چگونگی مبارزه‌ی آن سر در بیاورید تا بتوانید بر آن غلبه کنید.

سال گذشته که Sekiro: Shadows Die Twice به انتشار رسید، بحث‌هایی به وجود آمد پیرامون سطح دشواری و اینکه این بازی نمی‌تواند از همه نوع بازیکنی پشتیبانی کند. با این حال، Ghost of Tsushima قرار نیست چنین باشد و «کریس زیمرمن» (Chris Zimmerman)، یکی از موسسان ساکر پانج اعلام کرده است که سطوح دشواری متعددی وجود خواهد داشت برای سرگرمی و رضایت افرادی که دلایل مختلفی برای تجربه‌ی این عنوان دارند؛ عده‌ای علاقه دارند که در دنیای منحصر به فرد بازی غرق شوند و به کشف و گشت و گذار بپردازند و عده‌ی دیگری خواهان یک مبارزه‌ی تمام‌عیار هستند.

Ghost of Tsushima در 17 جولای مصادف با 27 تیر به‌صورت انحصاری روی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما راجع به بازی Ghost of Tsushima چیست؟

0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن