گیر فیت۲ پرو و گیر اسپرت مجهز به برترین امکانات رهگیری شنا شدند

شرکت‌های سامسونگ الکترونیکس و اسپیدو اینترنشنال با عرضه بهترین پلتفرم شنای تولیدی شرکت اسپیدو، یعنی Speedo On، به دنبال کمک به شناگران سراسر جهان برای رهگیری فعالیت‌هایشان است. برنامه رهگیری شنای Speedo On قرار است روی دو محصول جدید گیر اسپرت و گیر فیت۲ پرو سامسونگ ارائه شود. ضدآب بودن هردوی این محصولات تا فشار ۵ اتمسفر و عمق ۵۰ متر تایید شده است. این دو محصول اکنون و با دسترسی فوری به Speedo On به همراهی ایده‌آل برای هر شنایی تبدیل شده‌اند.

برنامه رهگیری Speedo On معیارهای کلیدی شنا، از جمله تعداد مسیرهای شنا شده، زمان شنای مسیر و نوع شنا را اندازه‌گیری کرده و به سادگی دستاوردهای شما در شنا را رهگیری و به اهداف شخصی‌تان برای تناسب اندام وارد می‌کند. کاربرانی که از این دو محصول جدید استفاده می‌کنند می‌توانند انتخاب کنند چه چیزی نیازهای آنها برای فعالیت‌های آبی را برآورده کند. گیر اسپرت یک ساعت هوشمند زیبا و جذاب با قابلیت‌های برتر است.

گیر فیت۲ پرو هم یک مچ‌بند ارگونومیک کاملا جدید برای تناسب اندام است که به صورت مداوم ضربان قلب را زیرنظر داشته و می‌تواند موقعیت GPS شما را رهگیری کنید. داده‌های برنامه Speedo On با اپلیکیشن هلث (Health) سامسونگ هم سازگاری دارد. اپلیکیشن هلث یک پلتفرم جامع برای رهگیری فعالیت‌های شماست و تصویری کلی‌تر از اطلاعات سلامتی و تندرستی‌تان به دست می‌دهد.

اپلیکیشن Speedo On برای رهگیری شنا بصورت پیش فرض روی گیر فیت۲ پرو سامسونگ نصب شده است. این اپلیکیشن از الگوریتم تخصصی اسپیدو برای بهینه سازی دقت و انتقال بدون مشکل داده به پلتفرم اینترنتی Speedo On استفاده می‌کند. این پلتفرم تعاملی رهگیری شنا برای شناگرانی طراحی شده است که فعالیت‌های خود را بر محور داده‌ها تنظیم می‌کنند. این پلتفرم می‌تواند کمک مربی جامع‌نگر برای آموزش شنای شما باشد.

کیفیت شنای شما را تحلیل کرده و پیشرفت‌تان را در مقایسه با اهدافی که تعیین کرده‌اید رهگیری می‌کند. در عین حال برنامه‌ها، نکات و توصیه‌های آموزشی را متناسب با شرایط شما در اختیارتان قرار می‌دهد که توسط برترین مربیان و ورزشکاران جهان تنظیم شده‌اند.

اپلیکیشن Speedo On یک بعد اجتماعی را هم وارد شنا می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید دیگر شناگران را دنبال کرده، در رقابت با آنها شرکت کرده و دستاوردهای خودتان را به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن Speedo On روی هردوی گیر اسپرت و گیر فیت۲ پرو به شناگران امکان می‌دهد زمان‌سنجی انجام داده و امتیاز SWOLF (معیار کارآمدی شنا) را دریافت کنند.

کیسئون کیم معاون رئیس تیم راهبرد محصولات پوشیدنی بخش ارتباطات موبایلی ساموسنگ می‌گوید «کاربران دستگاه‌های گیر ما به دنبال محصولاتی بودند که مقاومت بیشتری در برابر آب داشته باشند. اکنون در همکاری با شرکت اسپیدو برای دو محصول گیر اسپرت و گیر فیت۲ پرو توانسته‌ایم بهترین تجربه را در اختیار این کاربران قرار دهیم که بتواند نیازهای آنها را برآورده کند. ما به دنبال برآورده کردن نیازهای متغیر کاربران و تمایل آنها برای رهگیری انواع فعالیت‌ها و تلاش‌شان برای رسیدن به تندرستی هستیم. خوشحالیم که توانستیم این توانمندی‌های منحصربه‌فرد را در اختیار کاربرانی قرار دهیم که از بودن در آب لذت می‌برند».

راب هیکینگ مدیر برند شرکت اسپیدو می‌گوید «شرکت ما می‌خواهد برای تعداد بیشتری از مردم انگیزه لازم را برای شروع شنا و رسیدن به اهداف تندرستی‌شان را ایجاد کند. همکاری ما با سامسونگ اولین تلاش از این نوع است که توانست بهترین نوآوری‌های فنی سامسونگ را در کنار تخصص اسپیدو در حوزه شنا قرار داده و سطح کاملا جدیدی از امکان رهگیری را در اختیار شناگرانی قرار دهد که به دنبال تناسب اندام هستند. با اشتیاق می‌خواهیم ببینیم با این همکاری، در حوزه شنا چه دستاوردهایی خواهیم داشت».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا