گیگابایت آئورس را به عاشقان AMD هدیه می دهد

 

کمپانی گیگابایت قصد دارد تا با ارائه مادربردهای جدیدی که بر پایه سوکت AM4 می باشند از پردازنده های جدید AMD که ملقب به Ryzen پشتیبانی کند. مادربردهای جدید گیگابایت از چیپست های X370 ، B350 و A320 بهره می برند و گیگابایت با عرضۀ مدل های مختلف بر اساس این چیپست ها و بهینه سازی آنها برای پردازنده های ۸  هسته ای AM، نوید یک پلتفرم ایده آل را به طرفداران و کاربران خود می دهد.

کمپانی گیگابایت قصد دارد تا با ارائه مادربردهای جدید خود(جهت پشتیبانی از Ryzen) تحت برند آئورس حس خوب یک پلتفرم حرفه ای را برای گیمرها فراهم کند.

مادربردهای جدید آئورس از ویژگی های منحصربفردی همچون RGB Fusion، Smartfan 5، استفاده از دو چیپست صوتی مجزا و…. بهرمند خواهند بود. تکنولوژی RGBFusion با ارائه راهکاری خلاقانه جهت نور پردازی به کاربران اجازه می دهد آنگونه که می خواهد به ایجاد جلوه های ویژه و نورپردازی سیستم کامپیوتری خود بپردازند، همچنین تکنولوژی Smartfan 5 با ارائه یک رابط گرافیکی کاربر پسند و فن هدرهای ترکیبی قادر است تا برای کاربران یک سیستم تهویه با پرفورمنس بالا را فراهم آورد.  هانری کائو در خصوص مادربردهای جدید AMD گفت :”در این لحظه گیگابایت برای تمامی علاقمندان به پردازنده های Ryzen که مدت زمان زیادی برای درخشش آن منتظر بوده اند، تکنولوژی ها و فناوری های انحصاری گیگابایت را عرضه خواهد کرد” همچنین هنری کائو افزود که گیگابایت همواره در تلاش است تا به تکمیل نمودن و اضافه کردن تکنولوژی های جدید به مادربردهای خود ادامه دهد.

مادربردهای Gaming و Aorus Gaming گیگابایت برای پشتیبانی از پردازنده های Ryzen راهی بازار می شوند و با پشتیبانی از  تکنولوژی های جدید AMD همچون Pure Power (مصرف بهینۀ انرژی)، Precision Boost، Neural Net Prediction (تکنولوژی مربوط به شبکه های عصبی)، Smart Prefetch (واکشی هوشمند اطلاعات)، Extended Frequency Range (افزایش فرکانس بصورت پویا) نوید یک پلتفرم حرفه ای را به کاربران حرفه ای و گیمرها می دهد.

مادربردهای جدید گیگابایت که برای پشتیانی از این پلتفرم عرضه می شوند در تاریخ ۱۲-March (12 اسفند ماه) در دسترس خواهند بود همچنین این مادربردها در بازار ایران با گارانتی ۳ ساله آواژنگ راهی بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا