بازی Assassin’s Creed Infinity

بازی Assassin’s Creed Infinity همچنان روی تجربه‌ی داستانی باکیفیت تمرکز خواهد داشت

علی‌رغم تمام نگرانی‌ها، به نظر می‌رسد که بازی Assassin’s Creed Infinity به ارائه‌ی تجربه‌ی تک‌نفره‌ی داستان‌محور پایبند خواهد بود.

اوایل این ماه گزارشاتی منتشر شد که از تغییر مسیر Assassin’s Creed و در پیش گرفتن رویکردی سرویس‌گونه به‌جای عرضه‌ی مستمر نسخه‌های جدید خبر می‌داد. کمی بعد یوبی‌سافت رسماً این گزارشات را تایید کرد و اعلام کرد که این پروژه با نام Assassin’s Creed Infinity توسط یوبی‌سافت مونترئال و یوبی‌سافت کبک در دست توسعه قرار دارد.

از زمان معرفی بازی Assassin’s Creed Infinity بسیاری از طرفداران نگران بوده‌اند که آیا با رویکرد جدیدی که این سری در پیش می‌گیرد، دیگر خبری از آن تجربه‌ی تک‌نفره‌ی داستان‌محور همیشگی سری نخواهد بود؟

«فردریک دوگی» (Frédérick Duguet)، مدیر ارشد مالی یوبی‌سافت طی جدیدترین گزارش این شرکت برای سه‌ماهه‌ی اخیر اظهار داشته است که بازی Assassin’s Creed Infinity – که وی آن را به‌عنوان پروژه‌ای «هیجان‌انگیز و بلندپروازانه» توصیف می‌کند – همچنان به حفظ ریشه‌های سری پایبند خواهد بود و «تجارب داستانی باکیفیتی» را ارائه خواهد داد.

در خصوص پروژه‌ی Infinity، ما برای آینده برنامه‌های هیجان‌انگیزی داریم که پتانسیل افزایش گستره‌ی این برند در عین پایبندی به میراث تجارب داستانی غنی Assassin’s Creed را دارند. این پروژه در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و ما جزئیات بیشتری را در زمان مناسب به اشتراک خواهیم گذاشت.

دوگی می‌گوید که با این مدل جدید، همکاری مستمر بین دو استودیوی یوبی‌سافت کبک و یوبی‌سافت مونترئال به تکامل و پیشرفت هرچه بیشتر سری به شیوه‌ای منسجم‌تر کمک خواهد کرد.

به‌جای اینکه از توسعه‌ی هر بازی را به استودیویی جدید بسپاریم، ما عمیقاً باور داریم که این فرصتی برای یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای یوبی‌سافت جهت تکامل به شیوه‌ای یکپارچه‌تر است که کمتر روی استودیوها متمرکز و بیشتر روی نیروها و مدیریت، بدون توجه به اینکه در کجای یوبی‌سافت فعالیت دارند، متمرکز است.

به گفته‌ی شرایر، تا انتشار Infinity هیچ نسخه‌ی دیگری از سری Assassin’s Creed – حداقل از سوی «یوبی‌سافت کبک» (Ubisoft Quebec) – روانه‌ی بازار نخواهد شد. این درحالی است که گفته می‌شود حداقل سه سال تا انتشار این عنوان فاصله داریم.

نهایتاً لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه‌ی سری Assassin’s Creed تحت عنوان Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایک س‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/ایکس‌باکس سریز اس و گوگل استادیا قرار دارد. با این حال، این پایان کار نیست و یوبی‌سافت برنامه‌های ویژه‌ای برای پشتیبانی پس از عرضه‌ی این عنوان دارد و مدعی شده است که پشتیبانی پس از عرضه‌ی آن حتی از Odyssey هم قوی‌تری و طولانی‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا