بازی Assassin’s Creed Valhalla

برنامه‌های پس از عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla مشخص شد

یوبی‌سافت جزئیات برنامه‌های خود برای پشتیبانی پس از عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla را که ماه آینده به انتشار می‌رسد اعلام کرده است.

Assassin’s Creed Origins پشتیبانی پس از عرضه‌ی قوی‌ای را دریافت کرد و نسخه‌ی بعدی آن یعنی Odyssey در این زمینه حتی بهتر بود و حال بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. یوبی‌سافت به‌تازگی جزئیات برنامه‌های خود برای پشتیبانی پس از عرضه‌ی این عنوان را اعلام کرده است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla مانند دو نسخه‌ی قبل، از دو گسترش‌دهنده‌ی پولی بهره خواهد برد که اولینِ آن‌ها با نام Wrath of the Druids در بهار ۲۰۲۱ به انتشار می‌رسد. در این گسترش‌دهنده بازیکنان به ایرلند خواهند رفت تا در «حیات وحش متروکه و مناظر زیبا»ی آن به گشت و گذار بپردازند درحالی که باید با یک فرقه‌ی دروئیدیک به نام Children of Danu مبارزه کنند.

دومین گسترش‌دهنده که The Siege of Paris نام دارد، در تابستان ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان را به پاریس در دوره‌ی امپراتوری فرانک خواهد برد تا با نیروهای Charles the Fat مبارزه کنید و در «جسورانه‌ترین فتح وایکینگ‌ها» ایفای نقش نمایید. وقتی به پاریس نفوذ می‌کنید، «اتحادهای جدید» به وجود می‌آورید و جرقه‌ی نابودی یک امپراتوری را می‌زنید.

هر دو گسترش‌دهنده در سیزن پس ۴۰ دلاری بازی Assassin’s Creed Valhalla موجود خواهند بود (سیزن پس در نسخه‌های گُلد و آلتیمیت رایگان است). همچنین مرحله‌ای انحصاری تحت عنوان The Legend of Beowulf در سیزن‌پس گنجانده شده است که در آن باید به دنبال جانوری مرموز بروید که در حال غارت و نابود کردن حومه‌ی انگلیس است.

در عین حال، به‌روزرسانی‌های رایگان متعددی برای Valhalla منتشر خواهد شد. به‌عنوان مثال، حالت Discovery Tour که در دو نسخه‌ی قبل هم موجود بود، در سال ۲۰۲۱ به این عنوان راه پیدا خواهد کرد. همچنین محتویات رایگان به‌صورت منظم و فصلی ارائه خواهد شد.

اولین فصل بازی Assassin’s Creed Valhalla در ماه دسامبر آغاز می‌شود. در فصل اول شاهد فعالیت River Raids، منطقه‌ای جدید در Ravensthorpe، محل سکونت شخصیت اصلی Eivor و هاب مرکزی بازی، سیستم رتبه‌بندی برای Jomsviking، آیتم‌های تزئینی برای کشتی، کلاغ و اسب‌تان، مهارت‌ها و تجهیزات تازه و رویدادی به نام Yule Festival خواهیم بود.

فصل دوم Valhalla در مارچ ۲۰۲۱ کلید خواهد خورد و فستیوال‌ها و تجهیزات جدید و حالتی تازه را به دنبال خواهد داشت. دو فصل دیگر هم پس از آن ارائه می‌شود اما تاریخ دقیقی برای آن‌ها اعلام نشده است.

همه‌ی این اطلاعات نشان می‌دهند بازی Assassin’s Creed Valhalla که در زمان عرضه هم به اندازه‌ی کافی گسترده خواهد بود، پس از عرضه حتی گسترده‌تر خواهد شد و جالب است ببینیم یوبی‌سافت بعد از پشتیبانی فوق‌العاده‌ی خود از دو نسخه‌ی گذشته، حال برای این بازی چه تدارکاتی دیده است.

Assassin’s Creed Valhalla که اخیراً توسعه‌ی آن به پایان رسیده و اصطلاحاً گُلد شده، در ۱۷ نوامبر مصادف با ۲۷ آبان بر روی پی‌سی، ایکس‌باکس سریز ایکس/ایکس‌باکس سریز اس، پلی‌استیشن ۴ و گوگل استادیا منتشر می‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Search