بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla رکورد فروش هفته‌ی اول سری را از آن خود کرد

شروع بازی Assassin’s Creed Valhalla بسیار قوی بوده و حال مطلع شده‌ایم که رکورد بزرگی بین تمامی نسخه‌های سری را به دست آورده است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla تا به اینجای کار درخشان ظاهر شده است. این عنوان دو برابر بیشتر از نسخه‌ی قبلی خود Odyssey در روز عرضه بازیکن داشته و همچنین به صدر پرفروش‌ترین‌های هفته‌ی گذشته در بریتانیا دست پیدا کرده درحالی که رقیب آن Call of Duty: Black Ops Cold War بوده است. در واقع هر سال نسخه‌ی جدید Call of Duty صدر پرفروش‌ترین‌ها را از آن خود می‌کند ولی Valhalla با عملکرد فوق‌العاده‌اش توانسته است این بازی را شکست بدهد و اتفاق بی‌سابقه‌ای را رقم بزند که فراتر از انتظارات بوده است.

علاوه بر تمام این‌ها، یوبی‌سافت اعلام کرده که فروش هفته‌ی اول بازی Assassin’s Creed Valhalla از تمامی نسخه‌های گذشته طی همین بازه بیشتر بوده است. این شرکت همچنین تایید نموده که Valhalla پرفروش‌ترین عنوان یوبی‌سافت روی پی‌سی بوده و رکوردی را در تاریخ یوبی‌سافت استور به جا گذاشته است. تهیه‌کننده‌ «جولیان لفریر» (Julien Laferriere) چنین اظهار داشته است:

ما از بازخورد مشتاقانه‌ی بازیکنان واقعاً خوشحال هستیم و می‌خواهیم از طرفداران برای پشتیبانی باورنکردنی‌شان تشکر کنیم. ارائه‌ی این بازی میان یک پاندمی جهانی دستاوردی واقعی از تیم‌های ما است و دیدن اینکه بازیکنان از این بازی لذت می‌برند فوق‌العاده است. عرضه‌ی بازی تنها شروع کار است و ما برنامه‌ای قوی برای محتویات Assassin’s Creed Valhalla داریم که بازیکنان را برای مدتی طولانی غرق در این حماسه‌ی وایکینگی نگه می‌دارد.

آمار جالبی از بازیکنان نیز اعلام شده است؛ بازیکنان تاکنون بیش از ۴ میلیون کیلومتر مسافت را طی کرده‌اند، بیش از ۳.۵ میلیون بار برنده‌ی بازی Orlog شده‌اند و بیش از ۵۵ میلیون بنا آزاد شده است.

Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/ایکس‌باکس سریز اس و گوگل استادیا قرار دارد. باید منتظر ماند و دید که این بازی در آینده چگونه عمل خواهد کرد و با برنامه‌ی ویژه‌ای که یوبی‌سافت برای پشتیبانی از آن در نظر دارد، مسیر آینده‌اش چگونه خواهد بود؛ آیا می‌تواند از تمامی نسخه‌های چند سال اخیر بهتر ظاهر شود؟

نظر شما درباره‌ی عملکرد بازی Assassin’s Creed Valhalla چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا