بازی Assassin’s Creed Infinity

شایعه: حداقل سه سال تا انتشار بازی Assassin’s Creed Infinity فاصله است

منبع قابل اعتمادی مدعی شده است که بازی Assassin’s Creed Infinity که به‌تازگی یوبی‌سافت آن را رسماً تایید کرده، فاصله‌ی زیادی تا عرضه دارد.

«جیسون شرایر» (Jason Schreier) از بلومبرگ به‌تازگی نسخه‌ی عمده‌ی جدید Assassins Creed را که یک عنوان آنلاین سرویس‌گونه خواهد بود لو داد و کمی پس از آن، یوبی‌سافت رسماً از وجود بازی Assassin’s Creed Infinity خبر داد و جزئیات بیشتری را از تیم توسعه و افرادی که در راس این پروژه هستند به اشتراک گذاشت. با این حال، همچنان سوالات مختلفی نظیر اینکه این بازی چه زمانی به انتشار می‌رسد مطرح هستند.

شرایر در توئیتر به پاسخ به سوالات کاربران پرداخته است و اول از همه به این موضوع پرداخته است که آیا باید با تجربه‌ی تک‌نفره‌ی مرسومِ سری Assassin’s Creed با این نسخه‌ی جدید خداحافظی کنیم یا خیر.

نه لزوماً. این همچنان بخشی از Assassin’s Creed Infinity خواهد بود. جزئیات همچنان در معرض تغییر پی در پی هستند چون این عنوان در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد ولی ایده‌ی اصلی این است که Infinity تکامل تمام چیزهای مرتبط با این سری را رقم بزند.

وی همچنین متذکر شده است که بازی Assassin’s Creed Infinity «حداقل سه سال تا عرضه فاصله دارد» و به همین دلیل جزئیات آن هنوز قطعی و مشخص نیستند و فقط ایده‌ی اصلی این است که Infinity یک پلتفرم آنلاین گسترده با بازی‌ها و محیط‌های مختلف باشد. اینکه تجربه‌ی چندنفره چگونه ارائه می‌شود مشخص نیست و وقتی کاربری تصویری از Assassin’s Creed Unity را برای نشان دادن اینکه چگونه می‌توان بازی‌های متعدد را پیش روی بازیکن گذشت به اشتراک گذاشته، شرایر در پاسخ گفته است که چنین چیزی امکان دارد و قطعاً تیم سازنده درباره‌ی اینکه این پلتفرم مبتنی بر Helix/Abstergo باشد صحبت کرده‌ است اما همچنان هیچ‌چیز نهایی نیست.

به گفته‌ی شرایر، تا انتشار Infinity هیچ نسخه‌ی دیگری از سری Assassin’s Creed – حداقل از سوی «یوبی‌سافت کبک» (Ubisoft Quebec) – روانه‌ی بازار نخواهد شد. البته باید منتظر ماند و دید که اتهامات اخیر علیه یوبی‌سافت مبنی بر سوء استفاده از کارمندان، پروسه‌ی توسعه را چقدر تحت تاثیر قرار می‌دهد خصوصاً از آنجا که ساماندهی مجدد یوبی‌سافت مونترئال و کبک باعث ناآرامی کارمندان شده است.

نهایتاً لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه‌ی سری Assassin’s Creed تحت عنوان Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایک س‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/ایکس‌باکس سریز اس و گوگل استادیا قرار دارد. با این حال، این پایان کار نیست و یوبی‌سافت برنامه‌های ویژه‌ای برای پشتیبانی پس از عرضه‌ی این عنوان دارد و مدعی شده است که پشتیبانی پس از عرضه‌ی آن حتی از Odyssey هم قوی‌تری و طولانی‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا