نشست سرمایه‌گذاری کارایا

شصت و پنجمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا

۶۵اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا با همراهی مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته با اجرا و راهبری «آرش سروری» برنامه‌ساز و تسهیل‌گر رویدادهای نوآورانه، فناورانه و استارتاپی؛ در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم استارتاپی، سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا و کارآفرینان برگزار شد.

«نسرین رضایی» دبیر اجرایی کارایا

کارایا هر نیم‌فصل یک نشست سرمایه‌گذاری را در قالب رویداد با هدف تشویق، ترویج و آموزش فرهنگ و مفاهیم مرتبط با کسب و کارهای نوپا اعم از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی برگزار می‌کند.

 

نسرین رضایی دبیر اجرایی کارایا
نسرین رضایی یکی از اهداف برگزاری رویداد را تشویق و ترویج کارآفرینی بیان کرد.

سخنرانی‌های کلیدی رویداد توسط «دکتر قادری» رئیس مرکز نوآوری پست، «دکتر علیرضا بای» مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، «جناب آقای حسین مفاخریان» عضو هیات موسس و سرمایه‌گذار نیک اندیش کارایا انجام شد.

پیرو روند جلسات سرمایه‌گذاری کارایا، استارتاپ پلتفرم آنلاین حمل هوایی کالا «کارگونت» توانست نظر مثبت سرمایه‌گذاران را جلب کند و به مراحل ارزیابی موشکافانه وارد شود.

 

پنل تخصصی رویداد کارایا
پنل تخصصی کارایا با موضوع موانع توسعه کسب و کارهای اینترنتی

در بخش دوم رویداد، پنل تخصصی «موانع توسعه کسب و کارهای اینترنتی» با راهبری احمدرضا صادقی «دبیر اجرایی نیک ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا» و حضور «مریم نجفی» دبیر انجمن تجارت الکترونیک ایران، «نیما قاضی» هم‌بنیانگذار علی‌بابا و «رضا زرنوخی» مدیر مالی صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران برگزار شد.

در بخش پایانی رویداد سرمایه‌گذاری کارایا پذیرایی از مهمانان، شبکه‌سازی و بازدید از تیم های استارتاپی مستقر در موزه انجام شد.

ویداد سرمایه گذاری کارایا
رویداد سرمایه گذاری کارایا در موزه ارتباطات

گروه سرمایه گذاران نیک اندیش کارایا، گروهی مردم نهاد، غیرانتفاعی و شفاف است که از سال ۱۳۹۴ مطابق با اهداف، استانداردها و ارزش‌های مشخص، در راستای توسعه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

این گروه با استفاده از دانش، تجربه و دارایی اعضای خود، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را تشخیص داده و با مشارکت کارآفرینان، در راستای اهداف تجاری و اقتصادی فعالیت می‌کند.

شفافیت، روابط صمیمانه، فعالیت‌های اجتماعی و اشتراک‌ دانش و تجربیات اعضا در جهت بهبود و توسعه کسب و کارها، از اصول اولیه مجموعه کارایا هستند.

کارایا در حال حاضر انواع مدل‌های عضویت را در برنامه خود قرار داده تا بیش از پیش بتواند شبکه سرمایه‌گذاران را جهت هم‌افزایی در رشد و توسعه اکوسیستم کارآفرینی تقویت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا