گراف دی

دومین رویداد گراف دی با محوریت ارزیابی ارتباطات در دنیای کرونازده

دومین رویداد گراف دی (Grafday) با محوریت ارزیابی عملکرد حوزه ارتباطات در زمان کرونا دهم تیرماه سال جاری همراه با حضور صاحب‌نظران و فعالان ارتباطی و روابط‌عمومی در حوزه‌های بهداشتی و فناوری برگزار خواهد شد.

دومین دوره همایش گراف دی دهم تیر ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۹ تا ۱۶ به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این رویداد که با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه‌های روابط عمومی و از ارتباطات برگزار خواهد شد، دو کارگاه آموزشی نیز تدارک دیده شده است. از جمله افراد شناخته شده‌ای که در این رویداد حضور دارند می‌توان به متخصصان زیر اشاره کرد:

  • امیرحسین موسوی مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا (بخش سخنرانی)
  • دکتر جهانپور، مهندس علیمحمدی، دکتر زهرا اجاق و مهندس لیلازی (بخش پنل)
  • سعید کریمی (هم‌بنیان‌گذار گراف دی) و دکتر احمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران (بخش گفتگو)
  • دکتر علی شاکر و جواد افتاده (کارگاه‌های آموزشی)

ویژگی‌های دوره:

  • برگزاری به‌صورت برخط (آنلاین)
  • حضور صاحب‌نظران و فعالان ارتباطی و روابط‌عمومی در حوزه‌های بهداشتی و فناوری
  • برگزاری دو کارگاه آموزشی (با مدرک مجتمع آموزش فنی و حرفه‌ای «بامداد»)

سیار نیوز نیز به عنوان یکی از حامیان رسانه‌ای این رویداد در این همایش آنلاین حاضر است و اخبار آن را به صورت کامل پوشش خواهد داد. برای دریافت جزییات و اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه حضور در همایش آنلاین و چگونگی ثبت نام در کارگاه‌ها می‌توانید روی تصویر زیر کلیک کنید:

ثبت نام گراف دی

گراف‌دی رویدادی در حوزه روابط‌عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند.

این رویدادِ مستقل از دی ماه سال گذشته آغاز به کار کرد. اشتراک‌گذاری و انتقالِ تجربه‌های ناب، به‌دست آوردنِ دانش و راهکارهای علمی برای به حداکثر رساندن فعالیت‌های ارتباطی، شبکه‌‌سازی برای تعاملِ هدف‌مند و مطلوب میانِ فعالان و دانشجویان، تلاش برای دست‌یابی به تفاهم و یکسان‌‌سازی ادبیات از مهم‌ترین اهدافی‌ست که در گراف‌دی دنبال می‌شود.

بخش‌های رویداد:

انتقال تجربه:
روایت تجربه‌های کاربردی و شنیدنی از تصمیم‌ها، استراتژی‌ها و هجمه‌ها

آموزش:
آموزش موضوعات و مباحث مورد نیاز متخصصان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه

شبکه‌سازی:
ارتباط و تعامل حضوری با مدیران، متخصصان و فعالان حوزه روابط‌عمومی و رسانه

گفت‌وگو:
گپ و گفت به‌منظور بررسی چالش‌های روابط‌عمومی و رسانه با حضور متخصصان و فعالان

1 دیدگاه دربارهٔ «دومین رویداد گراف دی با محوریت ارزیابی ارتباطات در دنیای کرونازده»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا