بازی Battlefield 2042

تعداد بازیکنان بازی Battlefield 2042 در زمان عرضه دو برابر Battlefield 5 بوده است

بازی Battlefield 2042 علی‌رغم بازخوردهای منفی بازیکنان، در مقایسه با نسخه قبلی خود یعنی Battlefield 5 در زمان عرضه بهتر ظاهر شده است.

پیش از عرضه‌ی بازی Battlefield 2042 طرفداران به شدت برای آن هیجان‌زده بودند از آنجا که به نظر می‌رسید تمام نقاط قوت این سری را به اوج خود می‌رساند ولی با این حال، در ابتدا آنچنان موفق ظاهر نشده و انتقادات و بازخوردهای منفی بازیکنان را به دنبال داشته است.

با این وجود، بازی Battlefield 2042 در زمینه آمار و ارقام عملکرد مناسبی داشته است. دایس به‌تازگی طی مطلبی درباره پچ‌ها و به‌روزرسانی‌های آینده این عنوان، همچنین اعلام کرده است که Battlefield 2042 طی چند روز اول انتشارش میلیون‌ها بازیکن را جذب کرده است (اگرچه چندین روز هم در قالب دسترسی زودهنگام منتشر شده بود). همچنین تعداد بازیکنان آن تقریباً دو برابر تعداد بازیکنان نسخه قبلی یعنی Battlefield 5 در زمان عرضه بوده است که دستاورد قابل توجه‌ای علی‌رغم بازخوردهای طرفداران به آن به شمار می‌رود.

دایس شروع به رفع نواقص و ایرادات بازی Battlefield 2042 کرده است و با توجه به برنامه‌های این استودیو برای این بازی به‌عنوان یک بازی سرویس‌گونه برای چند سال آینده، امید است که بتواند ورق را برگرداند و این عنوان را به سطحی برساند که مورد قبول طرفداران باشد.

Battlefield 2042 هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس قرار دارد. در دنیای Battlefield 2042 که همان‌طور از نامش هم مشخص است در آینده‌ی نزدیک جریان دارد، بحران اقلیمی ملت‌ها و اقتصادها را به فروپاشی رسانده است. به دنبال این، «آوارگان» گرد هم آمده‌اند و قسم خورده‌اند که بدون اتحاد با هیچ ملتی، تنها برای خود و یاران‌شان بجنگند و نام Non-Patriated یا No-Pats را بر خود گذاشته‌اند. جنگ نزدیک است از آنجا که ایالات متحده‌ی آمریکا و روسیه بر سر ذخایر غذا و سوخت می‌جنگند و No-Pats مجبور به انتخاب جبهه‌ی خود هستند.

نظر شما راجع به عملکرد بازی Battlefield 2042 تا به اینجا چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا