مارول

یک بازی جدید از دنیای مارول در سبک MMORPG در دست توسعه قرار دارد

به نظر می‌رسد که یک بازی کاملاً جدید بر اساس یکی از آی‌پی‌های مارول در سبک MMORPG در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد.

طی چند سال آینده شاهد انتشار بازی‌های متعددی از دنیای مارول خواهیم بود. Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود درحالی که Marvel’s Wolverine نیز پس از آن به انتشار می‌رسد. علاوه بر این‌ها، «ایمی هنینگ» (Amy Hennig)، خالق سری به شدت محبوب Uncharted با تیمی در Skydance New Media روی یک بازی تک‌نفره از دنیای مارول کار می‌کند. با این وجود، اگر به دنبال یک تجربه چندنفره از دنیای مارول هستید، مارول برای آن هم برنامه دارد.

شرکت EnaD Global 7 طی گزارش مالی خود برای سه‌ماهه اخیر اعلام کرده است که یک عنوان MMORPG جدید مبتنی بر یکی از آی‌پی‌های مارول در سطح AAA توسط «دیمنشنال اینک استودیوز» (Dimensional Ink Studios) در دست توسعه قرار دارد.

اگر با این استودیو آشنایی ندارید، لازم به ذکر است که بازی DC Univers Online را توسعه داده است. این بازی جدید MMORPG از دنیای مارول توسط «جک امت» (Jack Emmet) کارگردانی می‌شود که طراح و مدیر نوآوری City of Heroes بوده است و اکنون نیز DC Universe Online را کارگردانی می‌کند.

جزئیات بیشتری از این پروژه در دست نیست اما با توجه به اینکه به‌عنوان یک پروژه طولانی مدت به آن اشاره شده، می‌توان احتمال داد که در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد. در عین حال سابقه استودیوی سازنده آن می‌تواند دیدی کلی از سبک و سیاق این بازی جدید از دنیای مارول به ما ارائه دهد.

نکته جالب دیگر این است که این تنها بازی چندنفره AAA از سوی مارول نخواهد بود. اوایل امسال شاهد شایعاتی بودیم مبنی بر اینکه سونی یک عنوان چندنفره معرفی نشده بر اساس یکی از آی‌پی‌های مارول را برای پلی‌استیشن ۵ می‌سازد.

نهایتاً لازم به ذکر است که Marvel’s Wolverine هم‌اکنون بدون تاریخ انتشار مشخصی در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و Marvel’s Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ احتمالاً به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. بازیگر ونوم اخیراً پس از معرفی Spider-Man 2 در PlayStation Showcase اظهار داشته است که این یک عنوان «عظیم» خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا