اجرای اینماد

ضرورت فراهم شدن بسترهای مورد نیاز اینماد در کشور

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر ضرورت فراهم شدن بسترهای مورد نیاز اجرای اینماد در کشور تاکید کرد.

به گزارش سیارنیوز، این درحالی است که پیش از این نیز نمایندگان مجلس مخالفت خود را با اجرای اجباری اینماد برای کسب و کارهای اینترنتی اعلام کرده بودند.

آن ها براین باورند که با توجه به پیچیدگی های موجود در موضوع اینماد، فعلا اجرای اجباری شدن آن مناسب نیست. درهمین راستا، غنی نظری نیز در مورد تصمیم بانک مرکزی در اجباری کردن اینماد، گفت:

هرکاری که بانک مرکزی و دولت می خواهد انجام دهد و الزام آور شود باید ببیند بستر و زمینه آن وجود دارد و بعد آن کار را انجام دهد.

لزوم زمینه سازی اینماد برای کسب و کارهای اینترنتی

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد:

در حال حاضر کارت ملی را اجباری کرده اند برخی افراد ده سال است که ثبت نام کرده اند اما کارت ملی به آنها داده نشده است. در حال حاضر نیز بانک مرکزی اگر می خواهد اینماد را برای کسب و کارهای اینترنتی اجباری کند باید زمینه آن را فراهم کند و بعد اینماد را اجباری کند. اینکه اینماد را اجباری کند اما مقدمات فراهم نشود باعث ایجاد مشکلاتی در بخش های مختلف اقتصادی می شود.

اجرای عجولانه اینماد عامل مشکلات اقتصادی در کشور

وی همچنین خاطر نشان کرد:

باید بسترهای لازم جهت اجرای اینماد فراهم شود و سپس این موضوع اجرایی شود. این تصمیم بانک مرکزی باعث مشکلات اقتصادی در کشور می شود و شرکت ها ضرر می کنند مجلس نیز تا مقدمات کار فراهم نشود با آن موافقت نمی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا