ساماندهی رمز ارزها

ورود جدی دولت به موضوع ساماندهی رمز ارزها

با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی رمز ارزها و فعالیت قانونمند در این حوزه، دولت به صورت جدی به این موضوع ورود کرده است.

به گزارش سیار نیوز، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ورود جدی دولت به موضوع طرح ساماندهی رمز ارزها خبرداد. این درحالی است که از مدت ها پیش طرح قانونمندسازی فعالیت در حوزه رمز ارزها در مجلس و کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شده و در حال پیگیری است.

با توجه به لزوم تدوین چارچوب و قانون مشخص برای فعالیت در حوزه رمز ارزها، نمایندگان مجلس و مسوولان براین موضوع تاکید دارند. درهمین راستا، محمدرضا پورابراهیمی در مورد طرح ساماندهی رمز ارزها گفت:

هفته گذشته کمیته رمز ارز کمیسیون اقتصادی که در حال بررسی طرح ساماندهی رمز ارز است جلسه مشترکی را با حضور وزیر اقتصاد و معاون اقتصادی رئیس جمهوری تشکیل داد.

پیشرفت مجلس و دولت درجهت ساماندهی رمز ارزها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:

در این جلسه مقرر شد تا معاون اقتصادی رییس جمهوری متولی رسیدگی به این موضوع شود. در حال حاضر دولت هم به موضوع ساماندهی رمز ارز ورود جدی پیدا کرده است. کمیسیون اقتصادی مجلس نیز گزارش خود را در مورد طرح ساماندهی رمز ارز تقدیم دولت کرده ا‌ست. روند پیشرفت گزارش دولت را هم گرفته ایم و طبق این روال پیش می رویم.

پور ابراهیمی خاطر نشان کرد:

معتقدیم نهایی شدن لایحه قانونمندسازی رمز ارزها زمان بر است. اگر بتوانیم با طرح مجلس با دولت برای تصویب قانون رمز ارز توافق کنیم  چه فرقی می کند اسمش لایحه باشد یا طرح باشد. مهم این است که قانون ساماندهی رمز ارز مصوب و اجرایی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا