قانون رمز ارزها

لزوم تصویب قانون رمز ارزها جهت حمایت اقتصاد کشور

 

 

به منظور حمایت از اقتصاد کشور، باید قانون رمز ارزها هرچه سریعتر تصویب شوند.

به گزارش سیار نیوز، محمدرضا دشتی اردکانی با تاکید بر ضرورت حمایت از صنعت رمز ارز در کشور ،گفت: در حال حاضر کشورهای مختلف دنیا از صنعت رمز ارز حمایت می کنند و اگر ما این کار را انجام ندهیم قطعا آنها از ما پیشی می گیرند ما باید بررسی های لازم را انجام دهیم مسائل امنیتی را ببینیم و برای حفظ امنیت اقتصادمان از این صنعت حمایت کنیم .

عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات اظهار کرد: در حال حاضر کشورهای مختلفی بروی این مسئله کار می کنند و قطعا مسئولان کشور هم بررسی و رصد می کنند اگر ما از بلاکچین و رمز ارزها عقب بیفتیم کشورهای دیگر نسخه آن را برای ما می پیچیند و همین باعث می شود که مردم ما به جاهای مختلفی که شاید امن نباشد روی بیاورند  ولی اگر این صنعت در کشورمان باشد هم نهادهای امنیتی  و هم نهادهای اقتصادی می توانند کنترل کنند .

وی ادامه داد: پیشنهادم به عنوان یک نماینده مجلس این است که باید به سرعت قانون رمز ارزها تدوین و تصویب شود تا شرکت‌ها و‌افراد برای فعالیت شان در این حوزه  سردرگم نباشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس خاطر نشان کرد: صنعت رمز ارز گوی سبقت از سایر صنایع دیگر می رباید و با سرعت جلو می رود و اگر ما به این صنعت نپیوندیم شاید در آینده دچار ضرر و زیان شویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا