انجمن بلاک چین

هشدار انجمن بلاکچین نسبت به توکن TNT

 

انجمن بلاکچین ایران در بیانیه ای نسبت به خرید توکن TNT هشدار داد.

به گزارش سیار نیوز، انجمن بلاکچین در بیانیه ای اعلام کرده است که توکنی با نام TNT با همکاری یک خواننده در بازار رمز ارزها عرضه شده که خریداران باید بسیار مراقب باشند.

درمتن این بیانیه آمده است :

هـمانـطور کـه مسـتحضریـد، مـوضـوعـات مـربـوط بـه بـلاکـچین و دارایـی‌هـای دیـجیتال (رمـزارزهـا) ابـعاد گـونـاگـونـی دارد و هر کوین یا توکن می تواند نمایانگر یک خدمت یا ارزش یا دارایی سنتی باشد.

همگی این کارکردها به همراه تیم و جامعه توسعه دهنده , خدمات و شبکه مرتبط ارزش یک دارایی مبتنی بر فناوری بلاکچین را تعیین می کند و قبل از انتشار در متنی به اسم سپیدنامه یا همان وایت پیپر (White paper) اعلام می­شود و هر پروژه را می­توان از لحاظ فنی و اقتصادی بررسی نمود و انتشار هرکوین یا توکن بر روی یک بلاکچین کار بسیار ساده و کم هزینه­ای قلمداد می‌شود!

مـتاسـفانـه شـاهـد انـتشار تـوکـنی بـه اسـم TNT بـدون هـیچ پشـتوانـه عـلمی و حـتی سـپیدنـامـه مـشخص بـا هـمکاری افـرادی بـا سـابـقه غـیر شـفاف بـا هـمکاری خـوانـنده مـعروف امـیرحـسین مـقصودلـو (تـتلو) هسـتیم کـه بـه شـدت ریـسک دارد و بهتر است با هیچ دلیل و عنوانی به این پروژه وارد نشوید.

بارها هشدار داده شده است که هرگونه وعده پرداخت سود ثابت یا قول دادن برای رشد قیمتی یک دارایی دیجیتال از مهم‌ ترین نشانه های ناسالم بودن و نزدیک بودن خطر کلاهبرداری و بی ارزش شدن سرمایه مردم می باشد که این گونه وعده ها در این پروژه مشاهده شده است.

انجمن با توجه به درخواست کاربران این پروژه را بررسی و در رسته بسیار پر ریسک قرار می‌دهد.

عـواقـب هـر گـونـه تـبلیغ یـا مـعرفـی پـروژه‌هـای پـر ریـسک تـوسـط چهـره‌هـای مـعروف کـه مـخاطـبین زیـادی هـم دارنـد مـتوجـه شخص تبلیغ کننده نیز می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا