اپل روی یک آیپد 15 اینچی برای لوازم خانگی هوشمند کار می‌کند

اپل روی یک آیپد ۱۵ اینچی برای لوازم خانگی هوشمند کار می‌کند

طبق گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل مشغول کار روی یک آیپد ۱۵ اینچی است. این آیپد با صفحه نمایش بسیار بزرگ خود احتمالا برای پشتیبانی قدرتمند از اسپیکرهای هوشمند برند اپل راهی بازار خواهد شد.

یکی از بزرگ‌ترین امتیازاتی که اپل از آن برخوردار است، وجود فروشگاه اپ استور به‌شمار می‌رود. اپل می‌تواند با عرضه یک آیپد ۱۵ اینچی به عنوان یک نمایشگر هوشمند برای اسپیکرهای هوشمند خود، در این بازار هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

طبق گزارش منتشر شده، این آیپد با صفحه نمایش بزرگ خود ممکن است با یک چیپست قدرتمند و یک دوربین جلو در راستای افقی آن عرضه شود. حتی انتظار می‌رود این آیپد دارای یک گیره دیواری و شارژ خوب در دسترس قرار بگیرد.

با توجه به قابلیت‌های تعریف شده برای این آیپد، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد آن را به عنوان یک دستگاه دو منظوره برای خانه و به عنوان تبلت معرفی کند. مشخص نیست این آیپد برای چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اما مسئله مهم برای موفقیت آن، قیمت این محصول است.

این مطلب راهم مطالعه کنید:
مهندسین بیشتری پروژه ماشین اپل را به سمت استارتاپ‌ تاکسی پرنده ترک کرده‌اند

در حال حاضر گوگل و آمازون به خوبی بازار اسپیکرها و لوازم خانگی هوشمند را پوشش داده‌اند. آمازون با ۶۹ درصد و گوگل با ۲۵ درصد، سهم این بازار را در اختیار دارند. یکی از فاکتورهایی که توانسته به آن‌ها کمک کند، دستیار صوتی هوشمند آن‌ها به نام‌های الکسا و گوگل استیستنت است. در حال حاضر این دو دستیار صوتی هوشمند توانسته‌اند عملکرد به مراتب بهتری از سیری، دستیار هوشمند اپل داشته باشند.

باید منتظر باشیم تا ببینیم اپل برای مقابله با این دو رقیب قدرتمند چه کار خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا