ASUS ZenFone Selfie کمال زیبایی خود را ببینید

.ZenFone Selfie برای گرفتن بهترین سلفی های ممکن به سرعت و به سادگی با دقت مهندسی و متفکّرانه طراحی شده است. فقط کافی است به سادگی حرف S را روی صفحه نمایش تراکم بالا با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی Corning Gorilla Glass 4  ترسیم کنید تا دوربین ۱۳ مگاپیکسلی PixelMaster جلویی را آماده عکسبرداری کنید. Gorilla Glass 4 یعنی صفحه نمایش ZenFone Selfie دو برابر مقاومت بیشتر در مقابل سقوط نسبت به مدل پیشین و ۲.۵ برابر طول عمر بیشتر و احتمال شکستن آن در استفاده روزانه ۸۵ درصد کمتر است.

ZenFone Selfie دارای حالت زیباسازی ZenUI برای ویرایش مجازی در لحظه است. برای متعادل کردن ترکیبات چهره، کوچک کردن گونه های پف کرده، روشن کردن پوست صورت برای درخشندگی بیشتر و وارد کردن شور و شعف در هر ترکیبی ، تنها چند اشاره کافی است.

حالت Backlight(Super HDR)  در PixelMaster به طور خودکار چندین تصویر را ثبت می کند سپس آنها را توسط فناوری ASUS Pixel Enhancing  مورد پردازش قرار می دهد. این قابلیت باعث می شود دامنه دینامیک چهار برابر توسعه پیدا کند تا تصویر نهایی ۴۰۰ درصد درخشانتر باشد ضمن اینکه جزییات رنگها و کنتراست نیز ارتقا یابند.

زمانی که درخشندگی بیشتر مورد نیاز است، فلاش Real Tone دو-رنگ دو-LED تلفن ZenFon Selfie رنگ های حقیقی را در هر عکسی ایجاد کرده و طبیعی ترین روشنایی را برای عکسهای پرتره در فضای بسته ایجاد می کند. زمانی که دکمه شاتر فشرده می شود، ZenFone Selfie ترکیبی عالی از نور زرد و سفید برای ثبت رنگ واقعی پوست همانند زندگی حقیقی ایجاد می کند.

ZenFone Selfie دارای حالت Selfie Panorama است که از لنز با دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۸۸ درجه ای  دوربین جلوی ZenFone Selfie بهره می برد تا با چرخش ساده مچ دست سلفی های پانوراما با زاوایه ۱۴۰ درجه ثبت کند.دوربین پشتی ZenFone Selfie دارای تکنولوژی فوکوس خودکار لیزری برای ایجاد شفافیت در سریع ترین حالت ممکن است. فوکوس در شرایط کم نور به طور معمول آهسته است، اما پرتو لیزر ZenFone Selfie فواصل را به سرعت نور برای فوکوس آنی اندازه گیری می کند.

فوکوس خودکار لیزری حتی به عکاسی کلوزآپ سرعت بخشیده و تار شدن تصویر فواصل بیشتر را به هنگام کادر بندی جبران می کند. دوربین PixelMaster پشتی ZenFone Selfie در ثبت تصاویر ماکرو ماهرانه عمل می کند، توانایی تمرکز روی اشیاء در فاصله ای به نزدیکی ۶ سانتی متر را برای مسحورکردن چشم ها با کلوزآپ شفاف ۱۳ مگاپیکسلی دارا می باشد.

اپلیکیشن حسی ZenUI Camera  ۱۶ حالت شخصی سازی شده برای ایجاد افکت های سرگرم کننده و مدیریت تنظیمات به  سبک حرفه ای برای دستیابی به بهترین ترکیب ارائه می کند. که شامل حالت های Manual، Super Resolution، HDR، Low Light، Night، Depth of Field، GIF Animation، Time Rewind and Smart Remove می باشد. یک اشاره روی دکمه Manual 13 حالت تنظیمات حرفه ای ZenFone Selfie را آماده به کار می کند که شامل دسترسی سریع به سرعت شاتر و میزان نوردهی، White Balance و مقدار ISO می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Search