رویداد سکه خوانی

چالش پروژه های رمزارزی روی صندلی داغ سکه خوانی

اولین نشست از سلسه نشستهای هفتگی رویداد سکه خوانی با حضور سهیل نیکزاد رئیس هیئت مدیره صرافی کیوسک و یزدان عباسی پژوهشگر و مدرس نام آشنا در حوزه بلاکچین با محوریت بایننس کوین برگزار شد.

به گزارش زیمانیوز، در ابتدای جلسه به جای سکه خوانی از یک کسب و کار جدید رونمایی شد که با تعجب حضار همراه بود زیرا قرار بر این بود که سکه خوانی کوین بایننس و آشنایی با این کوین ارائه شود.

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه بعد از حدود ۴۰ دقیقه سخنرانی از مخاطبان پرسیده شد آیا شما در این طرح با وجود تمام مشکلاتی که دارد از جمله ۳ بار غیر فعال شدن شبکه و تمرکز حداکثری اعضای اولیه بر اکثریت سهم این توکن و سایر چالش های موجود در آن سرمایه گذاری می کنید؟ پاسخ تمامی حضار یک چیز بود، خیر! و درست لحظه‌ای دیگر ورق کاملا برگشت و سخنران اعلام کرد که این ارائه‌ای از سفید نامه‌ی بایننس بوده و فقط بجای نام شبکه بایننس و سکه‌ی آن از دو نام دیگر استفاده کرده و بازگشت زد به سخن اولین صفحه و با این سخن همزمان شاهد تعجب شدید حضار همراه با خنده‌هایشان بود.

نکته جالب توجه اینکه با وجودیکه اکثر شرکت کنندگان نقاط ضعف و قوت این رمزارز را می شناختند، متوجه موضوع نشده بودند و کسی علاقه به سرمایه گذاری در این فرصت جذاب را از خود نشان نداد.

گفتنی است این چالش حدود ۱۵ دقیقه ادامه داشت و در نهایت تمامی حضار و فعالان بیش از پیش به اهمیت بالای سکه‌خوانی و نیاز آن در جامعه پی بردند و تماما مشتاق به پیگیری و شرکت در این سلسله رویداد هفتگی شدند. در پایان حاضران در جلسه در کنار گپ و گفت‌های دوستانه به اشتراک گذاری دستاوردها و ایده‌های خود پرداختند.

سهیل نیکزاد در گفتگو با زیمانیوز در خصوص رویداد سکه خوانی و برند مانی‌لب گفت: مانی لب به وجود آمده تا با برگزاری هفتگی همایش‌ها، رویدادها، دوره‌های آموزشی و ارائه مشاوره‌های تخصصی و همچنین با به اشتراک گذاری ایده‌های نوین و پیشرفته در این صنعت، شرایط را برای تحقق جامعه‌ای فعال و دانش‌بنیان در زمینه‌ی کسب‌و‌کارهای بلاکچین محور خلق کند.

وی ادامه داد: به منظور تحقق این اهداف و همچنین تشکیل جامعه‌ای از مخاطبان در قدم اول مانی‌لب که برندی حمایت شده از صرافی کیوسک می‌باشد، اقدام به برگزاری رویدادی چالشی با نام سکه‌خوانی کرده که در این سلسله نشست‌ها، هر هفته با دعوت از سخنرانان و پژوهشگران نام آشنا در این صنعت و حضور مخاطبان فعال و نام آشنا، یک پروژه رمزارزی رایج بازار را روی یک صندلی داغ می‌گذاریم و از زوایای مختلف و کاملا فنی شامل مباحث فاندامنتال و تکنیکال به چالش کشیده و بررسی می‌کنیم.

بر اساس این گزارش هفته اول این رویداد چهارشنبه ۲۱ آذرماه با حضور سهیل نیکزاد رئیس هیئت مدیره صرافی کیوسک و یزدان عباسی پژوهشگر و مدرس نام آشنا در حوزه بلاکچین با محوریت بایننس کوین با حضور فعالان و پرچم‌داران حوزه وب ۳.۰ و بلاکچین برگزار شد.

گفتنی است جلسه دوم رویداد سکه خوانی سه شنبه ۲۸ آذر ماه با حضور سهیل نیکزاد و کاوه مشتاق پزوهشگر حوزه بلاکچین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا