الکامپ استارز و شش بخش جانبی

در نشست خبری الکامپ بخش‌های مختلف بزرگترین رویداد حوزه‌ فنآوری معرفی شد.

در نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با موضوع برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه «الکامپ»، «آرش برهمند»، از تیم اجرایی الکامپ بخش‌های مختلف نمایشگاه الکامپ را با همکاری اعضای فعال در اکوسیستم را معرفی کردند.

برهمند گفت: امسال الکامپ استارز بعد از چهارسال مجددا برگزار می‌شود و بخش‌های همچون الکامپ دانش‌آموزی، الکامپ گفتگو، الکامپ برای افراد کم‌توان و … برگزار می‌شود

در ادامه برنامه هادی مرادی در بخش الکامپ تالکز، بخش دیجیتال مارکتینگ و روابط‌عمومی، آمادگی خود را برای دریافت پیشنهادات دوستان برای بهتر برگزار شدن این بخش اعلام کردند.

برگزاری الکامپ پیچ با همکاری دوستان اصفهانی

یکی از جذابترین بخش‌های الکامپ که مخصوص استارتاپ‌های تازه نفس می‌باشد با همکاری بچه‌های اصفهان برگزار می‌شود در این بخش استارتات‌آپ‌های که ثبت نام آنها نهایی شده است به رقابت پرداخته و در نهایت به سه گروه اول جایزه نقدی اهدا می‌گردد.

الکامپ دانش‌آموزی به صورت آفلاین و آنلاین از سراسر کشور برگزار می‌شود

مشکات اسدی مسئول الکامپ دانش‌آموزی بزرگترین دغدغه خود را اطلاع رسانی رسانه‌ها در خصوص برگزاری این بخش اعلام کردند، همچنین ایشان از تمام رسانه‌ها خواستند تا این بخش اطلاع رسانی کامل انجام شود تا شاهد حضور دانش‌آموزان در مناطق محروم در این همایش باشیم.

اسدی اشاره‌ای به همکاری با آموزش و پرورش شهرهای مختلف داشتند که متاسفانه به راه‌حل نهایی و همکاری نرسیده است.

حضور اتاق بازرگانی ایران در الکامپ

سادیا آبائی به نمایندگی از اتاق بازرگانی ایران در نشست خبری الکامپ حضور پیدا کرد، اتاق بازرگانی برای هم‌افزایی و ایجاد شبکه‌سازی اکوسیستم استارتاپی و بازرگانان کشور در الکامپ غرفه خواهد داشت.

آبائی اعلام کرد از ۲۰ کمیسیون اتاق بازرگانی طی روزهای برگزاری الکامپ در غرفه حاضر خواهند شد تا بتوانند افراد از ظرفیت شبکه سازی و همکاری نزدیک بهره‌مند گردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا