مراسم “درباره رویداد” فیناپ برگزار شد

پنج شنبه، ۱۴ تیر ماه در برج آزادی، مراسم رویداد فیناپ با حضور مدیران ارشد اکوسیستم فینتک، روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه و اجرای امیرحسین صادقی برگزار شد.

در ابتدای مراسم علیرضا هوشمند پس از خوش‌آمدگویی، فیناپ برای اولین بار تاثیر برگزاری رویداد بر کسب‌و‌کارهای ایرانی را بررسی کرده و گزارش تحلیلی در این باره منتشر کرده است.

این گزارش طی پنج‌ماه و توسط افراد با تخصص تحلیل داده، بازاریابی، مارکتینگ و … اطلاعات جمع‌آوری و تحلیل شده است.

در ادامه مراسم مریم فریشاد، “مادر فیناپ” راوی قصه‌گویی ۷ سال فعالیت این گروه بود.

فیناپ، برگزار کننده نخستین رویداد تخصصی فناوری‌های مالی در این بود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و همواره به دنبال تاثیرگذاری در اکوسیستم مالی و فناوری ایران بوده است.

در این ۷ سال فعالیت مستمر خود توانسته طراحی و برگزاری بیش از ۲۳ رویداد را در کارنامه خود به ثبت برساند، در این رویداد‌ها بیش از ۸ هزار شرکت‌کننده از سراسر کشور که اکثرا از مدیران مطرح اکوسیستم فینتک و بانکی هستند حضور داشته و فیناپ به عنوان یکی از پیشروان حوزه فین‌تک شناخته می‌شود.

پنل گفتگو تاثیر رویداد مارکتینگ بر کسب‌و‌کارها

این پنل با مدیریت هادی مرادی و با حضور حمیدرضا احمدی، مهدی یگانه، مصطفی مصطفوی و احمد عطارزاده برگزار شد.

در این پنل در خصوص آخرین رویدادی که توسط آقای مصطفوی و آقای عطارزاده برگزار شده بود مورد بررسی قرار گرفت. برای این رویداد نزدیک به ۲۰ میلیارد هزینه در مجموعه اعلام شده است. این هزینه‌ها شامل جوایز، مسابقات، دیجیتال مارکتینگ و ایونت مارکتینگ بوده است. در ازای این هزینه شرکت توانسته یک میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد.

برای این تعداد کاربر که مشخص نیست کاربر فعال یا غیرفعال هستند، صرف هزینه گزاف معقول می باشد؟

عکس رویداد: مهدی برهمند‌پور (شکارچی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا