ال جی از صفحه نمایش تاشونده مخصوص ماشین رونمایی کرد

ال جی از صفحه نمایش تاشونده مخصوص ماشین رونمایی کرد

غول تکنولوژی کره‌ای به تازگی اختراعی را برای صفحه نمایش تاشونده مخصوص ماشین ثبت کرده است. این صفحه نمایش به منظور اطلاع رسانی سیستم خودرو و همچنین سرگرمی درون ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صفحه نمایش ال جی شباهت زیادی به صفحه نمایش‌های مربوط به گوشی‌های همراه این شرکت دارد.

بر اساس این حق ثبت اختراع، صفحه نمایش تاشونده ال جی شبیه به گوشی‌های تاشونده‌ ال جی است که ابتدای سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشت. هرچند که پروژه گوشی‌های تا شونده ال جی جمع شده و این شرکت روی گجت‌های خم شونده یا تا شونده برای ماشین‌ها یا دیگر وسایل سرگرمی تمرکز کرده است.

حق ثبت اختراع صفحه نمایش تاشونده ال جی
تصویر حق ثبت اختراع نمایشگر تاشونده ال جی

با توجه به تصویر به نمایش گذاشته شده در این حق ثبت اختراع، نمایشگر تاشونده اطلاعات و سرگرمی خودرو ال جی، از یک صفحه نمایش کوچک به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر تبدیل می‌شود. به نظر می‌رسد این نمایشگر تاشونده از تکنولوژی صحفه نمایش رول شونده ال جی که در ابتدای سال ۲۰۲۱ برای گوشی‌های هوشمند استفاده شد، الهام گرفته است.

این مطلب راهم مطالعه کنید:
ال جی سرویس گیمینگ ابری NVIDIA GeForce NOW را به تلویزیون‌های هوشمند خود می‌آورد

 

با توجه به این که با یک تکنولوژی تا شونده روبه‌رو هستیم، انتظار می‌رود این صفحه نمایش از اشغال شدن بخش بزرگی از داشبرد خودرو جلوگیری کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این صفحه نمایش در دسترس نیست.

منبع: Gizmochina

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا