رویداد‌هامخابرات

برنامه ریزی برای بهبود مستمر ADSL مخابرات

امتیاز دهی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه ریزی برای بهبود مستمر اینترنت مخابرات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران،رسول سراییان صبح امروز در قالب بازدید از نمایشگاه الکامپ 2016 اظهار کرد:مهم ترین بحث فعلی شرکت مخابرات را می توان ره نگاشت پنج ساله این شرکت دانست.

وی با تاکید بر اهمیت مشتری مداری برای بنگاه های تجاری گفت:بر همین اساس برای جلب رضایت حداکثری مشترکان شرکت مخابرات این برنامه را مورد توجه جدی قرار داده است.

سرمایه گذاری طلا | سامانه طلاین | تبلیغات سرمایه گذاری طلا | سامانه طلاین

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در توضیح بیشتر این مطلب عنوان کرد:بر همین اساس برای دستیابی به این هدف ،در حوزه اینترنت و کیفیت آن راهکارهای متنوعی مانندارائه اینترنت 50 مگابایتی یا استفاده از CDNها  را مورد استفاده قرار داده ایم.

سرائیان همچنین راه اندازی معاونت امور مشتریان را گامی دیگر در راستای جلب رضایت مشترکان مخابرات برشمرد و افزود:در حوزه واگذاری تلفن ثابت و میزان رضایتمندی مشترکان،در مناطق مختلف وضعیت متفاوتی حاکم است که با بررسی شرایط هر منطقه تلاش داریم نیازها و کاستی ها را در مناطق مختلف شناسایی و مرتفع کنیم.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن