بازی Halo Infinite

سازنده‌ی بازی Halo Infinite به‌خاطر ویروس کرونا دورکاری را در پیش می‌گیرد

سازنده‌ی بازی Halo Infinite یعنی استودیوی ۳۴۳ Industries نیز به جمع استودیوهایی پیوسته است که برای پیشگیری از کرونا از خانه کارهای خود را پیش خواهند برد.

سازنده‌ی بازی Halo Infinite مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر از جمله بانجی، راک‌استار گیمز، اسکوئر اینکس و سی‌دی پراجکت رد به‌خاطر پیشگیری از ویروس خطرناک کرونا تصمیم گرفته است که از راه دور به فعالیت‌های خود ادامه بدهد و کارکنان خود را به دفاتر نکشاند. استودیوی ۳۴۳ به‌تازگی در بلاگ رسمی خود این موضوع را اعلام کرده و به این نکته اشاره نموده که در واقع از دو هفته‌ی قبل چنین اقدامی را به انجام رسانده است.

از زمانی که این وضعیت در منطقه‌ی ما حدود هفته‌ی پیش بدتر شد، مدیریت مایکروسافت و ۳۴۳ ما را به کار از خانه راهنمایی کرده است. با توجه به اینکه ایمنی در چنین شرایطی مهم‌ترین چیز است، ما این پیشنهاد را پذیرفته‌ایم و از آن زمان از خانه کارها را دنبال کرده‌ایم.

اگرچه مثل تعطیلات نبوده است. هر تیمی خود را وفق می‌دهد و خلاقیت به خرج می‌دهد تا اطمینان یابد که بهترین عملکرد خود از خارج از استودیو را دارد. تیم‌های مدیریت مایکروسافت و ۳۴۳ مدام اخبار جدید و به‌روز از پیشروی وضعیت کووید-۱۹ و پروژه‌هایمان و پیشنهاداتی برای اینکه چگونه در این وضعیت بی‌سابقه ایمن بمانیم، ارائه می‌دهد.

استودیوی ۳۴۳ در حال حاضر مشغول کار است تا تمامی عناوین موجود در مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection را به پی‌سی بیاورد. همچنین بازی Halo Infinite، دنباله‌ی به شدت مورد انتظار این فرانچایز را برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس و پی‌سی در دست توسعه دارد. حال این استودیو درمورد وضعیت این پروژه‌ها چنین توضیح داده است:

ما تمامی موانع بر سر راه خود را برمی‌داریم اما باید نسبت به محدودیت‌های کنونی خود آگاه باشیم و متوجه شویم که وضعیت ویروس کرونا می‌تواند حتی بدتر هم بشود. مطمئن باشید که تک‌تک ما تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا به توسعه و ارائه‌ی تجارب باکیفیت Halo ادامه دهیم درحالی که خود را با این سبک جدید زندگی تطبیق می‌دهیم.

Halo: Combat Evolved Anniversary اخیراً در دسترس دارندگان Halo: The Master Chief Collection روی پی‌سی قرار گرفت و بازی Halo Infinite نیز قرار است در تعطیلات ۲۰۲۰ همزمان با عرضه‌ی ایکس‌باکس سریز ایکس به انتشار برسد. اگرچه زمزمه‌ها و نگرانه‌هایی راجع به تاخیر در عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت به‌خاطر ویروس کرونا وجود داشته، هر دو شرکت به عرضه‌ی کنسول خود در زمان مقرر متعهد هستند. منتظر اخبار بیشتری از Halo Infinite طی ماه‌های آتی باشید باشید خصوصاً از آنجا که مایکروسافت به دنبال لغو شدن رویداد E3 2020، یک رویداد جایگزین به‌صورت آنلاین را تدارک دیده است.

تاثیر ویروس کرونا بر روی وضعیت عمومی مردم کاملاً آشکار است اما از تاثیرات آن بر روی صنعت گیمینگ، باید گفت که جدا از لغو رویدادها و دورکاری شرکت‌های بزرگ، برنامه‌های انتشار برخی عناوین دچار اختلال شده و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بازی‌هایی مثل Fast & Furious Crossroads رسماً تاخیر خورده‌اند. همچنین علاوه بر زمزمه‌ها مبنی بر به تعویق افتادن عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید، گزارشات اخیر حاکی از این هستند که از ماه آپریل نینتندو در تامین واحدهای نینتندو سوئیچ که در واقع در روزهای اوج خود به سر می‌برد دچار مشکل خواهد شد. تنها باید منتظر ماند و دید که چه زمانی از سرعت و شدت این بحران جهانی کاسته می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا