استودیوی بانجی

دفاتر استودیوی بانجی به‌خاطر نگرانی از ویروس کرونا تعطیل می‌شود

استودیوی بانجی (Bungi) اولین استودیویی است که به‌خاطر نگرانی از شیوع ویروس خطرناک این روزهای دنیا یعنی کرونا، دفاتر خود را رسماً تعطیل می‌کند.

در جدیدترین مورد از تاثیرات ویروس کرونا بر صنعت گیمینگ، سازنده‌ی Destiny یعنی استودیوی بانجی نه‌تنها دفتر مرکزی خود در سیاتل واشنگتن (که به‌تازگی ویروس در آنجا شیوع پیدا کرده) بلکه تمامی دفاتر خود در سراسر جهان را تعطیل کرده است.

بانجی در وب‌سایت رسمی خود اعلام کره است که در واکنش به ویروس کرونا، یک «زیرساخت دورکاری کامل» را در پیش خواهد گرفت. هدف این برنامه این است که کارمندان این استودیو دور از دفتر و تجمع باشند. جزئیات زیادی در این باره ارائه نشده اما تایید شده است که کارهای بانجی همچنان مثل قبل پیش خواهد رفت.

درحالی که سلامتی و امنیت اولویت اول ما هستند، ما همچنین از اهمیت حفظ کسب و کار عادی بانجی آگاه هستیم و سریعاً یک زیرساخت دورکاری کامل را برای این امر فراهم کرده‌ایم.

در این شرایط این سوال به وجود می‌آید که این سیاست و ابتکار عمل بر روی پشتیبانی از عنوان اصلی استودیو یعنی Destiny 2 تاثیر خواهد گذاشت یا خیر. بانجی به وضوح گفته است که این هدف این زیرساخت، ادامه‌ی کار استودیو است و این استودیو که برنده‌ی جایزه‌ی مدیریت و پشتیبانی از بازیکنان در The Game Awards 2020 شده بود، در هر مرحله طرفداران را باخبر خواهد کرد. درحالی که این سیاست می‌تواند بر روی سرعت کار این استودیو تاثیرگذار باشد، اما محتویات جدید همچنان بر جای خود باقی است و در آینده منتشر خواهد شد. بازیکنان همچنان می‌توانند انتظار Season of the Worth در ۱۰ مارچ و Trials of Osiris در ۱۳ مارچ را داشته باشند.

در آخر استودیوی بانجی متذکر شده است که این برنامه‌ها قابل تغییر و انعطاف هستند و اخبار آینده‌ی ویروس کرونا رویکرد این استودیو را تعیین می‌کند؛ این یعنی اگر وضعیت به گونه‌ای پیش برود که این ویروس دیگر تهدیدآمیز نباشد، کارمندان بانجی سریعاً به دفاتر بازخواهند گشت.

همان‌طور که گفته شد، بانجی در واقع اولین استودیویی محسوب می‌شود که چنین واکنشی به ویروس کرونا نشان می‌دهد و دفاتر خود را تعطیل می‌کند! کرونا تاثیرات قابل توجهی بر روی صنعت گیمینگ گذاشته است؛ نینتندو در تولید نینتندو سوئیچ و ولو در تولید هدست واقعیت مجازی ولو ایندکس دچار مشکل شده‌اند و اگر وضعیت همین‌گونه ادامه پیدا کند، با ناتوانی تامین واحدهای کافی مواجه خواهند بود. همچنین زمزمه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه کرونا می‌تواند به کمبود واحدهای کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس منجر شود. علاوه بر این‌ها، پس از انصراف کوجیما پروداکشنز، الکترونیک آرتس، سونی، فیسبوک، مایکروسافت و اپیک گیمز از شرکت در GDC 2020، برگزارکنندگان این رویداد رسماً برگزاری آن را به تعویق انداختند و قرار است که در تاریخ دیرتری میزبان بازیکنان باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا