بازی Cyberpunk 2077

سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 نسبت به عرضه‌ی آن نزدیک به Half-Life: Alyx نگرانی ندارد

استودیوی سی‌دی پراجکت رد در گزارش مالی جدیدی درباره‌ی نگرانی نسبت به عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 نزدیک Half-Life: Alyx صحبت کرده است.

«میشال نواکوفسکی» (Michal Nowakowski)، معاون ارشد توسعه‌ی کسب و کار سی‌دی پراجکت رد در نوشته‌ای در Yahoo! Finance چنین گفته است:

البته که ما خبر Half-Life را دیده‌ایم. فکر می‌کنم برای همه سورپرایز بود اما فکر نمی‌کنم آن‌طور که شما می‌گویید باشد. واقعیت مجازی همچنان بخشی بسیار محدود از بازار است، خیلی خیلی کوچک. تنها دلیلی که می‌توانم برای اینکه ولو تصمیم گرفته این عنوان را روانه‌ی بازار کند متصور شوم این است که در بخش سخت‌افزار دارای شرکت و کسب و کار هستند.

نواکفسکی تکرار می‌کند که مخاطبین و در کل محدوده‌ی واقعیت مجازی محدود است. وی می‌گوید که استودیوی سی‌دی پراجکت رد نگران نیست از آنجا که این بازار کوچک و محدود است. علاوه بر این، او می‌گوید که درحالی که Half-Life: Alyx می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر روی عرصه‌ی واقعیت مجازی بگذارد، واقعیت مجازی همچنان یک یا دو سال تا تبدیل شدن به یک بازار بزرگ فاصله دارد.

وقتی از مدیر ارشد اجرایی یعنی «آدام کیسینسکی» (Adam Kicinski) پرسیده شده است که آیا سی‌دی پراجکت رد در نظر دارد که عناوین قبلی خود را بر روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی منتشر کند یا خیر، او پاسخ دادن به این سوال را سخت دانسته است.

اما به خاطر داشته باشید که برای آماده‌سازی یک بازی برای واقعیت مجازی باید آن را مخصوصاً برایش طراحی کنید. منظورم این است حداقل اول از همه باید هنگام طراحی آن واقعیت مجازی را در ذهن داشته باشید. سپس اینکه ما ترجیح می‌دهیم روی چیزهای جدید، چیزهای بزرگ کار کنیم. البته این همیشه صادق نیست همان‌طور که The Witcher 3 را برای نینتندو سوئیچ منتشر کردیم، ولی ترجیحمان بیشتر ارائه‌ی بازی‌های جدید است تا کار کردن‌ روی عناوین قدیمی.

طی این گزارش همچنین درباره‌ی درآمدزایی در بخش چند نفره‌ی بازی Cyberpunk 2077 صحبت شده است. Cyberpunk 2077 در ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ مصادف با ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دیرتری بر روی گوگل استادیا منتشر می‌شود. با این وجود، به نظر نمی‌رسد که بر روی سوئیچ عرضه شود از آنجا که استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیراً در این باره به سادگی پاسخ داده است که «احتمالاً نه».

نظر شما راجع به بازی Cyberpunk 2077 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا