پیام رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته پژوهش

پیام رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته پژوهش

دکتر سید محمد رضوی زاده رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی پیامی هفته پژوهش را تبریک گفت.

به گزارش سیارنیوز، متن این پیام به شرح ذیل است.

“هفته پژوهش” مجالی با ارزش است تا به مسیری که انتخاب نموده و با همراهی همه همکاران عزیز و گرامی در حال طی کردن آن می باشیم، نگاهی دوباره داشته باشیم. مسیری که انتهای آن قابل مشاهده نیست اما افق روشن توسعه و پیشرفت فناورانه کشور عزیزمان را در پیمایش آن می توان دید.
بر همگان روشن است که رشد شاخص های کلان ارتقای سطح زندگی و قدرت ملی کشورها بر پایه پژوهش و تحقیق استوار است. پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان قطب با قدمت تحقیقات کاربردی و پیشرفته حوزه فاوا متولی استحکام پایه های تحقیق و پژوهش این بخش در کشور بوده و وزن سنگین توسعه در این حوزه راهبردی را به دوش می کشد.
امروز به همه شما پژوهشگران، اساتید و همکاران عزیز در پژوهشگاه افتخار می کنیم که با اراده و عزم خود توانسته اید این مسئولیت سنگین را با قدرت و تلاش روزافزون و عالمانه بر عهده گیرید. میدان وسیع و پویای توسعه و پیشرفت علم و فناوری های تحول دیجیتال امروز عرصه تلاش های بی وقفه شما عزیزان است.
روی صحبت دیگر با اساتید محترم و دانشجویان عزیز و علاقمند به پژوهش است که با هدف و انگیزه کمک به کشور در مسیر دانش افزایی و دانش اندوزی هستند تا ثمره این تلاش را در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران ببینند. یکی از دغدغه های ما در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات همواره حمایت از پژوهش های کاربردی و استفاده درست از اندوخته های ارزشمند علمی دانشگاه ها برای حل مشکلات و چالش های صنعت و جامعه است. به همین منظور گام های موثری را برای تحقق این باور خواهیم برداشت تا بیش از پیش، افتخار حضور و مشارکت فعال شما را در زمینه های مختلف تخصصی حوزه فاوا و در قالب هایی مانند تعریف، اجرا و نظارت یا راهبری پروژه های پژوهشی، برگزاری کارگاه های آموزشی و کنفرانس های علمی و همکاری در فعالیت های بین المللی حوزه ICT در آینده ای نزدیک داشته باشیم.
در پایان بار دیگر فرارسیدن هفته پژوهش را به کلیه همکاران عزیز در پژوهشگاه ها، دانشگاه ها و نهادهای مختلف پژوهشی کشور به ویژه اعضای محترم هیات علمی و پژوهشگران عزیز و گرامی پژوهشگاه تبریک عرض نموده و از  تلاش ها و خدمات ارزنده علمی و پژوهشی این عزیزان طی سنوات گذشته تقدیر و تشکر می نمایم. امیدوارم با سعی و تلاش مجدانه، با همکاری یکدیگر بستری مناسب در بسط و توسعه تحقیقات در حوزه فاوا را فراهم آوریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا