آشتیانی

مدیرعامل انجمن بلاک چین برکنار شد

عباس آشتیانی مدیرعامل انجمن بلاک چین برکنار شد.

به گزارش زیمانیوز طبق اخبار رسیده از منابع آگاه عباس آشتیانی مدیرعامل انجمن بلاک چین برکنار شد و امید علوی به صورت موقت تا انتخابات مدیر عامل قطعی عهده دار امور اجرایی شد.

این در حالی است که در جلسه فوق العاده هیات مدیره انجمن فناوارن زنجیره بلوک که امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه برگزار شد با اشاره به شایعاتی مبنی بر دریافت مبالغی از سوی دو صرافی جهت تدوین مقالات علمی در حسابی غیر از انجمن توسط عباس آشتیانی ُ از وی توضیح خواسته شد.

آشتیانی طی دفاعیاتی صحت این شایعات را رد و اعلام کرد که این موضوع خارج از انجمن بوده و درخواست داشت رییس هیات مدیره و بازرس مستندات ایشان مبنی بر رد اتهامات وارده را بررسی کنند.

بر اساس این گزارش هیات مدیره بعد از توضیحات آشتیانی به دلایل مصوب در بند ۳ عزل وی از سمت خود را تصویب کرد.

گفتنی است یکی از مواردی که هیات مدیره مطرح کرد عدم شفافیت و اطلاع رسانی به موقع در فرایندهایی که با سمت مدیرعامل هم پوشانی ایجاد شده و بی توجهی به عملکرد صحیح اجرایی در موازین و ساختار انجمن بوده است.

این در حالی است که در صورت جلسه دیگری، مربوط به تاریخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲، تذکر کتبی به آشتیانی بابت عدم هماهنگی و اطلاع رسانی به موقع وجود دارد و در دیگر مصوبات این جسله مشخص شده استعفای عباس آشتیانی و امید علوی پذیرفته شده است. با این حال در صورت جلسه بعدی استعفای این دو نفر به همراه نیما نعیمی‌ خواه پس گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا