عدم دسترسی کاربران برای خرید بیت‌کوین

همیشه افزایش قیمت در ارزهای‌دیجیتال و هجوم کاربران به پلتفرم‌های صرافی باعث رو شدن ساختار ضعیف این اکوسیستم و جواب‌گو نبودن در مقابل خرید کاربران می‌باشد.

فرقی نمیکند این پلتفرم در کجای دنیا باشد حتی اگر آمریکا هم باشی باز با قطعی و صفر شدن موجودی مواجه می‌شوید.

در هفته گذشته در حالی که بیتکوین به رکورد جهانی خود دراین سال‌ها نزدیک میشد صرافی کوین‌بیس از دسترسی خارج شده و موجودی کاربران را صفر نشان داد و همین موضوع باعث کاهش قیمت بیت‌کوین در بازار جهانی شد.

عده‌ای از کارشناسان عمدی بودن این موضوع را از سمت سیاست‌گذاری‌های صرافی‌های بزرگ جهانی اعلام می‌کنند و عده‌ای جواب‌گو نبودن زیرساخت‌های پلتفرم این شرکت را علت اصلی میدانند.

کاربران ایرانی تجربه مشکلات بیشتری را برای استفاده از پلتفرم‌های آنلاین دارند، آنان کاملا با اختلالات اینترنت آشنا هستند و به این مشکلات ضعیف بودن زیرساخت‌های پلتفرم‌ها نیز اضافه شده است.

البته این افزایش نرخ ارز هر چند سال یکبار مدیران صرافی‌هارو با شوک مواجه میکند این در حالی می‌باشد که این اتفاق به یکباره نیست و در اصل صرافی‌های بزرگ باید آمادگی فنی خود را نسبت به سرمایه‌گذاری مردم بالا ببرند.

اینجا این سوال پیش می‌آید که در این دوره حساس قانون‌گذاری برای پلتفرم‌ها تبادل، آیا دولت زیرساخت فنی و امنیتی این اکوسیستم را نیز مورد بررسی و معیار قرار میدهد یا نه؟

آیا کاربران به جز اختلال شبکه‌های اینترنتی همچنان باید با اختلال خود پلتفرم‌ها هم مواجه باشند یا نه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا