احتمال عرضه گوشی Redmi K50 گیمینگ با توانایی‌های عالی

احتمال عرضه گوشی Redmi K50 گیمینگ با توانایی‌های عالی

طبق گزارشات، شرکت شیائومی در حال کار روی سری K50 گوشی‌های هوشمند خود است. در حالی که انتظار می‌رود شیائومی اولین گوشی سری ۱۲ خود را در انتهای این ماه معرفی کند، همچنین انتظار می‌رود ردمی K50 نیز برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۲ آماده باشد. یک گوشی Redmi K50 گیمینگ از این سری نیز در حال آماده سازی است که بنا بر گزارشات، فاصله چندانی به عرضه آن نداریم.

مشخصات احتمالی گوشی Redmi K50 گیمینگ

طبق این گزارش، نسخه گیمینگ گوشی رمدی K50 از یک صفحه نمایش تخت برخوردار است. دوربین جلوی این گوشی به صورت پانچ هول مرکزی در بالای صفحه نمایش قرار می‌گیرد و دکمه‌های مکانیگی آن در سمت راست برای گیمینگ تعبیه شده‌اند. طبق این گزارش، این دکمه‌ها و به طور کلی سخت‌افزار این گوشی، تجربه عالی گیمینگ را به ارمغان خواهند آورد.

این مطلب راهم مطالعه کنید:
تکنولوژی باتری شیائومی ظرفیت آن را بیش از ۱۰۰ دقیقه افزایش می‌دهد

انتظار می‌رود این گوشی گیمینگ با یک صفحه نمایش اولد ۱۲۰ یا ۱۴۰ هرتزی عرضه شود و دارای اسکن اثر انگشت درون صحفه نمایش و چیپست Dimensity 9000 باشد. با وجود گیمینگ بودن این گوشی، شیائومی مسئله عکاسی و فیلم‌برداری را فراموش نخواهد کرد. گوشی Redmi K50 گیمینگ به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی، یک تله‌ماکرو ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز خواهد بود. با این حال بعید نیست این گوشی از دوربین‌ ۱۰۸ مگاپیکسلی مرسوم در گوشی‌های شیائومی بهره‌مند شود.

با توجه به گزارشات منتشر شده، احتمالا این گوشی گیمینگ در ورژن‌های مختلف و قابلیت‌های متفاوت عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا