اسکوئر اینکس

اسکوئر اینکس به دنبال راه‌های مناسب برای رونمایی از بازی‌هایش میان بحران ویروس کرونا است

اسکوئر اینکس به دنبال راه‌های جایگزین برای رونمایی از لاین‌آپ ۲۰۲۰ خود است که به‌خاطر لغو ۲۰۲۰ به دنبال افزایش تهدیدات ویروس کرونا، دچار مشکل شد.

اسکوئر اینکس طی بیانیه‌ای در حساب رسمی توئیتر خود از تصمیم ESA برای لغو کردن E3 2020 حمایت کرده و اظهار داشته است که لاین‌آپ بازی‌هایش برای سال ۲۰۲۰ که شامل عناوین نسل جدید هم می‌شود، «قوی‌تر از همیشه» است. در واقع این شرکت در حال بررسی گزینه‌های موجود برای معرفی این عناوین است.

اسکوئر اینکس در این بیانیه چنین توضیح داده است:

لاین‌آپ ۲۰۲۰ ما و نسل جدید که در پیش است، برای اسکوئر اینکس قوی‌تر از همیشه است. درحالی که E3 همیشه موقعیت فوق‌العاده‌ای برای نمایش بازی‌هایمان بوده، ما گزینه‌های دیگر برای به اشتراک گذاشتن بازی‌های خود با شما را بررسی می‌کنیم.

به نظر می‌رسد که اکثر شرکت‌ها از جمله مایکروسافت و یوبی‌سافت رویدادهای آنلاینی را برگزار خواهند کرد. جزئیات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست و منطقی و محتمل است که اسکوئر اینکس هم چنین رویکردی را در پیش بگیرد. این شرکت اشاره می‌کند که «چیزهای بیشتری در راه» است که باید «منتظرشان باشید».

کرونا تا به اینجا تاثیرات قابل توجهی بر روی صنعت گیمینگ گذاشته است؛ نینتندو در تولید نینتندو سوئیچ و ولو در تولید هدست واقعیت مجازی ولو ایندکس دچار مشکل شده‌اند و اگر وضعیت همین‌گونه ادامه پیدا کند، با ناتوانی تامین واحدهای کافی مواجه خواهند بود. همچنین زمزمه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه کرونا می‌تواند به کمبود واحدهای کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سریز ایکس منجر شود. علاوه بر این‌ها، پس از انصراف کوجیما پروداکشنز، الکترونیک آرتس، سونی، فیسبوک، مایکروسافت و اپیک گیمز از شرکت در GDC 2020، برگزارکنندگان این رویداد رسماً برگزاری آن را به تعویق انداختند و قرار است که در تاریخ دیرتری میزبان بازیکنان باشند. حتی استودیوی سازنده‌ی Destiny یعنی «بانجی» (Bungie) به‌خاطر این موضوع دفاتر خود در سراسر جهان را تعطیل کرده و تصمیم گرفته است که به شیوه‌ی دورکاری فعالیت‌های استودیو را به جلو ببرد. بانجی تا به اینجای کار اولین استودیویی است که در واکنش به این ویروس رسماً دفاتر خود را تعطیل کرده است! باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اقدامات پیشگیرانه‌ای از سوی چه شرکت‌ها و استودیوهایی صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا