اولین کمیسیون از ۲۶ کمیسیون نصر تهران مشخص شد

هیت مدیره جدید نصر تهران که وعده تشکیل کمیسیون‌های این انجمن را به اردیبهشت ماه انتقال داده بود همچنان به وعده خود عمل نکرد و با تاخیر یک ماهه فقط توانست یک کمیسیون را تشکیل و اعضا آن‌را مشخص کند.

به گزارش زیمانیوز، هیت مدیره دوره هفتم نصر تهران که از ۱۱ دی ماه آغاز به کار کرده‌اند، برای ساماندهی و یا تشکیل مجدد کمیسیون‌ها نتوانستند به وعده خود عمل کنند.

از قبل قرار بود کمیسیون‌ها در اردیبهشت ماه تشکیل شده ولی همچنان تعدادی از کمیسیون‌ها از دوره قبل به فعالیت خود ادامه داده و تعداد زیادی از آنها فعالیت خود را متوقف و منتظر دوره جدید انتخابات هستند.

طبق خبر روابط‌عمومی سازمان نصر تغییراتی در طبقه‌بندی کمیسیون‌ها به وجود آماده که خود این موضوع غیر فعال شدن خیلی از کمیسیون‌ها را به همراه داشته و برای فعال شدن نیاز به عضویت و رای‌گیری مجددا می‌باشد که این عمر فعلا از طرف هیت‌مدیره محقق نشده است.

در تاریخ هشتم خرداد ۱۴۰۳ اعضای ثبت‌نامی کمیسیون “اینترنت و انتقال داده‌ها” تشکیل شده و در آن بعد از انتخابات درون کمیسیونی، سید محمد علی شریفی‌الحسینی به عنوان رئیس کمیسیون، جهانگیر آقازاده به عنوان نایب رئیس انتخاب شده‌اند.

طبق قوانین سازمان نصر این انتخابات باید به تایید هیت مدیره نیز برسد که فعلا نتیجه نهایی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا