به گزارش Escapist Magazine، به پایان رساندن بازی Darksiders Genesis بهعنوان یک اسپینآف از مدت زمان بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود.
یکی از خالقان Darksiders و مدیر استودیوی «ایرشیپ سیندیکیت» (Airship Syndicate) یعنی «رایان استفانلی» (Ryan Stefanelli) گفته است:
این تجربهی بسیاری آرکیدیای از Darksiders است. وقتی راجع به این فکر میکردیم که میخواهیم چه رویکردی در زمینهی چیزی که به بازیکنان نشان میدهیم و میگوییم داشته باشیم، فکر کردیم که اینطور جالبتر خواهد شد که به بازیکنان دقیقاً بگوییم که در به دست آوردن چه چیزی موفق نشدهاند تا بدانند و بگویند که «باید برگردم و این گنج و سکهها را پیدا کنم و این نوع مهمات را کم دارم».
بازی Darksiders Genesis شامل ۱۱ مرحله با ۵ باس خواهد شد که هر کدام آنها را میتوان از دوباره تجربه کرد. در واقع این بازی قرار بود ۱۰ ساعت باشد اما این رقم هم با پیشروی توسعه افزایش پیدا کرد. در مطلب Escapist Magazine گفته شده است که استودیوی ایرشیپ سیندیکیت با تیمی ۹ نفره شروع کرد و به بیش از ۳۰ نفر رسید. علاوه بر این، داستان بازی Darksiders Genesis روشنتر و دارای طنز بیشتری نسبت به نسخههای قبلی خواهد بود.
«استیو مادوریرا» (Steve Madureira)، کارگردان طراحی چنین بیان داشته است:
ما در ازای گشت و گذار و جست و جو پاداش میدهیم. چیزهای زیادی در سراسر بازی مخفی شده است. رازها، معماها. ساختار بازی براساس مأموریتها است و شما میتوانید یک مرحله را از دوباره طی کنید و به دنبال آیتمهایی که دفعهی اول آنها را ندیدهاید بروید.
بازی Darksiders Genesis بهعنوان یک اسپینآف از این سری در سبک و سیاق Diablo در E3 2019 معرفی شد. اولین نسخهی سری Darksiders در سال ۲۰۱۰ روانهی بازار شد و تاکنون سه نسخهی اصلی و شمارهدار از این سری به انتشار رسیده است که آخرین آن یعنی Darksiders 3 انتشارش به نوامبر ۲۰۱۸ برمیگردد.
Darksiders Genesis در ۵ دسامبر (۱۴ آذر) روی پیسی و گوگل استادیا و در ۱۴ فوریهی ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) بر روی پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.
لینک کوتاه: