طرفداران میتوانند انتظار تجربهی باثباتتر و کممشکلتری را از بازی The Wolf Among Us 2 نسبت به عناوین قبلی استودیوی «تلتیل» (Telltale) داشته باشند.
The Wolf Among Us 2 اولین عنوان تلتیل پس از آغاز کار دوبارهی تلتیل است که از موتور Telltale Tool استفاده نمیکند و موتور Unreal Engine 4 را به کار گرفته است. مدیر عامل LCG Entertainment یعنی «جیمی اوتیلی» (Jaime Ottilie) در گفتوگو با USGamer اظهار داشته است که توسعه را باری دیگر از پایه شروع کردهاند تا تیم سازندهی جدید با دیدی واضح به جلو برود. وی همچنین در مصاحبهی دیگری با IGN گفته بود که قصد دارند تلتیلِ جدید را به گونهای مدیریت و هدایت کنند که در آن نیازی به اضافهکاری کارمندان نباشد.
The Wolf Among Us 2 ابتدا در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و سپس در سال ۲۰۱۸ پس از تعطیلی استودیوی تلتیل گیمز، به همراه سایر پروژههای این استودیو به مرحلهی لغو رسید. این استودیو و تمامی آیپیهایش بهجز The Walking Dead که اکنون در اختیار «اسکایباند» (Skybound) است، سپس توسط LCG خریداری و احیا شد. چند هفته قبل نیز باری دیگر از The Wolf Among Us 2 طی The Game Awards 2019 رونمایی به عمل آمد و اکنون توسط تلتیلِ جدید و استودیوی «ادهاک» (AdHoc Studio) که متشکل از برخی کهنهکارهای تلتیل و تأسیس شده در اوایل امسال است، در دست توسعه قرار دارد. ادهاک بر روی داستان و روایت و جوانب سینمایی بازی کار خواهد کرد و تلتیل سایر بخشهای پروژه را بر عهده دارد. و خبر بسیار خوشحالکنندهای است که افرادی که بر روی نسخهی قبلی کار کردهاند حتی با وجود تعطیلی استودیو و مشکلات مختلف، باز هم توانستهاند به این عنوان برگردند و روی آن کار کنند.
The Wolf Among Us 2 تاریخ انتشار مشخصی ندارد ولی قرار است برای پیسی (انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه شود.
نظر شما در مورد بازی The Wolf Among Us 2 چیست؟
لینک کوتاه: