سگا

سگا از ادغام Sega Interactive و Sega Games در آینده می‌گوید

سگا به‌تازگی درباره‌ی ادغام Sega Interactive و Sega Games و موفقیت عناوینی نظیر Persona در عرصه‌ی جهانی توضیحاتی را ارائه داده است.

Sega Sammy Holdings اخیراً اعلام کرد که Sega Interactive و Sega Games در آغاز سال مالی جدید در ژاپن یعنی آپریل ۲۰۲۰ ادغام خواهند شد و تحت نام سگا قرار خواهند گرفت. «توشیهیرو ناگوشی» (Toshihiro Nagoshi) می‌داند که شاید ادغام این دو بخش فایده‌ی قابل توجهی برای بازیکنان نداشته باشد، به همین دلیل طی استریم SegaNama که به‌تازگی برگزار شد در این باره توضیح داده است.

شرکت مالک و مادر Sega Sammy Holdings است و برند سگا همچنان پابرجا است، ولی در واقع در حال حاضر شرکتی به نام «سگا» وجود ندارد. تحت مالکیت Sega Sammy Holdings، شرکت Sega Holdings قرار دارد که خود متشکل از دو شرکت دیگر یعنی Sega Interactive و Sega Games است.

Sega Interactive «بازی‌های تفریحی» نظیر بازی‌های آرکید را مدیریت می‌کند درحالی که Sega Games برای پی‌سی، کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند بازی می‌سازد. حال قرار است این دو شرکت با هم ادغام شوند و «سگا» را تشکیل دهند.

توشیهیرو ناگوشی توضیح داده که سگا هرگز به بازی‌های ویدئویی و اسباب بازی و محتویات فراوان دیگر محدود نشده است. وقتی شرایط متفاوت بود، آن‌ها تصمیم گرفتند این برند را به دو شرکت جداگانه‌ی Sega Interactive و Sega Games تقسیم کنند. با این کار، هر کدام از آن‌ها می‌توانست قوانین و ضوابط مخصوص خود را داشته باشد. با این حال، با تغییر و تحول بازار ژاپن و سراسر جهان، این شرکت تصمیم به ادغام دوباره‌ی این دو گرفته است. ناگوشی این را تغییر بزرگی برای سگا می‌داند که به آن‌ها اجازه‌ی تولید محتوایی نو و جذاب را می‌دهد.

وی همچنین گفته که فرانچایزهایی مانند Persona باعث شده است که سگا متوجه شود درحالی که استودیوهای غیر ژاپنی بازی‌هایی عالی می‌سازند، سگا همچنان توانایی رقابت با آن‌ها را دارد و تمام تلاش خود را برای خلق تجاربی سرگرم‌کننده می‌کند. در نهایت باید گفت که Sega Holdings در آپریل ۲۰۲۰ به Sega Group تغییر نام خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا