گلکسی نوت ۲۰ پلاس

گلکسی نوت ۲۰ پلاس شبیه گلکسی نوت ۱۰ پلاس خواهد بود

به‌تازگی رندرهای جدیدی توسط حساب توییتری OnLeaks از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۲۰ پلاس منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند این گوشی جدید به گلکسی نوت ۱۰ پلاس شباهت زیادی دارد.

در رندرهای منتشر شده تنها تفاوتی که میان گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰ پلاس دیده می‌شود، پیکربندی ماژول دوربین و محل قرارگیری دکمه پاور است. آن‌طور که از این تصاویر برمی‌آید ابعاد این گوشی هوشمند جدید ۱۶۵ در ۲۷.۷ در ۶.۷ میلی‌متر خواهد بود. نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ پلاس دارای روزنه‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی‌ است. همچنین جهت قرارگیری اسپیکر مکالمه‌ای، شکاف کوچکی در لبه بالای نمایشگر تعبیه شده است.

درگاه قلم S pen و خروجی اسپیکر پایینی در قسمت سمت راست این گوشی قرار گرفته‌اند. همچنین درگاه هندزفری از بخش بالایی دستگاه حذف شده است. باتوجه به اینکه سایز نمایشگر این اسمارت فون جدید ۶.۹ اینچ گزارش شده و علاوه‌بر بهره‌مندی از فناوری LTPO، رفرش ریتی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد، احتمال می‌رود یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای این گوشی درنظر گرفته شود.

از دیگر ویژگی‌هایی که برای این گوشی هوشمند انتظار داریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل
  • ارائه نسبت تصویر ۱۹:۹
  • برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و یا تراشه اگزینوس ۹۹۲
  • حافظه رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR5
  • فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1

در رابطه با دوربین این محصول نیز شایعاتی منتشر شده که یکی از آن‌ها استفاده از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی‌ست که پیش‌تر در گلکسی اس ۲۰ اولترا شاهد آن بودیم. البته گزارش‌های مبنی بر نقص فنی در فوکوس خودکار این حسگر ثبت شده بود که به‌سبب همین موضوع انتظار داریم سامسونگ از فوکوس خودکار لیزری جدیدی در پرچمدار جدید خود استفاده کند. همچنین ممکن است بزرگ‌نمایی صدبرابری نیز از دوربین مذکور حذف شود.

درحالی‌که سامسونگ به‌تازگی سرمایه‌گذاری هنگفتی برای افزایش ظرفیت کارخانه تولید حسگرهای ToF انجام داده است، نشریه کره‌ای KiPost، خبر از عدم حضور این نوع حسگر در گلکسی نوت ۲۰ پلاس می‌دهد. پیش‌تر این نوع حسگر را در گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا دیده بودیم.

این‌طور که از شواهد پیداست، نسل جدید قرار است جایگزین مناسبی برای گلکسی نوت ۱۰ پلاس باشد. طبق گزارش نشریه کره‌ای The Herald، سامسونگ قرار است سه ماه دیگر در رویدادی آنلاین، اعضای جدید خانواده نوت و گلکسی فولد ۲ رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا