بازی های محبوب پیش رو در سال 2022

بازی های محبوب پیش رو در سال ۲۰۲۲

سرانجام سال ۲۰۲۲ فرا رسید و اکنون شاهد عرضه‌ بازی های محبوب پیش رو از جمله بازی‌های نینتندو، مایکروسافت و دیگر نام‌های بزرگ خواهید بود.

علاقه‌مندان به بازی مشتاقانه منتظر انتشار بازی‌های جدید بودند، چرا که بسیاری از عناوین به دلیل بیماری کرونا با تاخیر عرضه شدند.

با این حال، سازندگان از این زمان به خوبی استفاده کرده‌اند و این عناوین بازی مورد انتظار را که تجربه‌ای استثنایی از بازی را ارائه می‌دهند، ارتقا داده و اصلاح کرده‌اند. امسال شاهد عرضه نمادین‌ترین و تحسین‌شده‌ترین بازی‌های دهه گذشته خواهید بود.

با این حال، بسیاری از آنها هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارند. بیایید نگاهی به این لیست در سیار نیوز بیندازیم.

بازی های محبوب پیش رو در سال 2022

بازی های محبوب پیش رو در سال ۲۰۲۲

CHOCOBO GP

انتظار می‌رود Chocobo GP در هفته اول ماه مارس منتشر شود. اگر با سری بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی بسیار تحسین شده Final Fantasy آشنا هستید، قطعا دوست دارید Chocobo GP را بازی کنید. Chocobo GP دارای حالت حمله زمانی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دور خود را با استفاده از اتومبیل‌های ارواح کامل کنند. علاوه بر این، Chocobo GP یک بازی انحصاری نینتندو سوییچ است.

CHOCOBO GP

WEIRD WEST

شایعه شده است که The Weird West در تاریخ ۳۱ مارس برای پلتفرم‌های مختلف مانند PS4، Xbox و PC منتشر می‌شود. این عنوان اکشن-RPG هیجان زیادی را به علاقه‌مندان بازی نوید می‌دهد. علاوه بر این، گرافیک Weird West به طرز شگفت‌انگیزی بهبود یافته است و تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جذب می‌کند.

WEIRD WEST

DYING LIGHT 2: STAY HUMAN

بازی The Dying Light 2: Stay Human قرار است در ۴ فوریه منتشر شود. این بازی بر روی پلتفرم‌های مختلفی مانند PS4، Xbox، PC و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۲۲ است که در آن زامبی و بسیار سرگرم خواهید شد.

DYING LIGHT 2: STAY HUMAN
DYING LIGHT 2: STAY HUMAN

ELDEN RING

Elden Ring در ۲۵ فوریه امسال برای پلتفرم‌هایی مانند PS4، Xbox و PC منتشر خواهد شد. این بازی توسط Dark Souls Creators ساخته شده است. Elden Ring یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌ها خواهد بود، چرا که Game of Thrones در ساختن این بازی نقش خواهد داشت.

ELDEN RING
ELDEN RING

POKEMON LEGENDS: ARCEUS

Pokemon Legends: Arceus یک ضربه کاملاً جدید به سری طولانی مدت و آزمایش شده Pokemon است. مشخص شده است که این بازی دارای ویژگی های مشترک با سری Monster Hunter است.

"<yoastmark

علاوه بر این، جلوه‌های بصری بازی در مقایسه با نسخه قبلی جذاب‌تر خواهد بود که عملی بودن آن را نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا