One UI ۴.۵ جدیدترین به روز رسانی گلکسی واچ ۴ برای ساده کردن تایپ

One UI ۴.۵ جدیدترین به روز رسانی گلکسی واچ ۴ برای ساده کردن تایپ

جدیدترین به روز رسانی سیستم عامل ساعت‌های هوشمند سامسونگ، One UI Watch ۴.۵ برای گلکسی واچ ۴ و ۴ Classic در ماه آینده عرضه می‌شود. بر اساس اعلام اخیر گوگل درباره Wear OS ۳.۵، این سیستم عامل دارای ویژگی‌های دسترسی پیشرفته، پشتیبانی از دو سیم‌کارت برای تماس‌های تلفنی و صفحه‌کلید جدید و بهبودیافته است.

به گزارش سیار نیوز مفیدترین ویژگی جدید این سیستم عامل برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ، بهبود تجربه تایپ است. پیش از این، کاربران محدود به استفاده از صفحه کلید سامسونگ و موتور تبدیل صوت به متن، صفحه کلید T۹ به سبک تلفن همراه یا دانلود و استفاده از Gboard گوگل بودند.

اکنون، صفحه‌کلید پیش‌فرض سامسونگ با دریافت به ‌روزرسانی، صفحه‌کلید T۹ را با صفحه‌کلید QWERTY کامل با قابلیت تایپ سریع تعویض می‌کند. این به روز رسانی همچنین دارای ویژگی دسترسی پیشرفته به بهبود خوانایی و موارد دیگر است. ویژگی جدید کنتراست بالا و سفارشی سازی رنگ و همچنین کاهش شفافیت، تاری و انیمیشن نیز از طریق آن در دسترس خواهد بود.

به روز رسانی گلکسی واچ ۴

برای افرادی که نیاز به کمک شنوایی دارند، سامسونگ گزینه جدیدی اضافه کرده که امکان متعادل کردن صدا بین هدفون‌های بلوتوثی به علاوه ویژگی زیرنویس زنده را فراهم می‌کند. سایر تغییرات در دسترس شامل تغییرات دستی در عناصر رابط موقت (نوار لغزنده صدا و پنجره‌های بازشوی اعلان‌ها) برای ماندن روی صفحه پس از فعال شدن است.

در نهایت، پشتیبانی از برقراری تماس در صورت همگام شدن با تلفن گلکسی دو سیم کارته و سفارشی‌سازی پیشرفته، به‌روزرسانی‌ها را تکمیل می‌کند. اکنون می‌توانید یک صفحه ساعت را با چندین گزینه رنگی سفارشی کنید و هر گزینه رنگ را به عنوان یک انتخاب مجزا ذخیره کنید. یک پوشه جدید مورد علاقه این امکان را به شما می‌دهد که به سرعت به صفحه‌های ساعت دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین سامسونگ خبر از ورود یک ساعت گلکسی در آینده داده است که با ویژگی‌های به روز شده این سیستم عامل هماهنگ خواهد بود. البته این شرکت هنوز چیزی درباره آن اعلام نکرده اما شایعات به Samsung Galaxy Watch ۵ و Watch ۵ Pro اشاره دارند. انتظار می‌رود آن‌ها در کنار Galaxy Z Flip و Z Fold ۴ در آگوست امسال توسط سامسونگ عرضه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا