رویداد گیلان ویکند با رویکرد ترندهای فناوری در پساکرونا

رویداد گیلان ویکند با رویکرد ترندهای فناوری در پساکرونا، در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ مردادماه سال جاری برگزار میشود.

به گزارش سیار نیوز،  دنیای کسب و کار آنلاین دنیای وسیعی است که علم و دانش تخصص خودش را می‌طلبد و یکی از سریع ترین مسیرها برای دستیابی و استفاده از مشاوران و راهنمایان خبره این علم شرکت در استارتاپ ویکندها می باشد.

رویداد گیلان ویکند با رویکرد ترندهای فناوری در پسا کرونا از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ بی تو سی فا با مشارکت کارخانه نوآوری گیلان در محل کارخانه نوآوری رشت برگزار می شود.

در این رویداد افراد خبره و توانمندی همچون مانوئل اوهانجانیانس ،علی امیری، حامد بیدی ،سحر سلیمی،مجید حصارکی ،مهرنوش شوقی ،محسن سالک ،ایمان قربانی ،محمد رضا رحمانی ،بهار سیار ،میثم زرگر پور ،محمدرضا سبحان ،نوید رحیمی راد ،سپیده افسری به عنوان راهنما در کنار شرکت کنندگان حضور دارند.

رویداد گیلان ویکند
رویداد گیلان ویکند

ایده های استارتاپی بعد از ارایه شرکت کنندگان توسط هیات داورانی متشکل از چهره های برجسته شامل آقایان اشکان آرمندهی ، محمد خلج، دکتر دانیال سمیعی و خانمها بهاره شریفیون و دکتر طاهره صابری مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. در انتهای رویداد تفاهم نامه همکاری با ۱۰ تیم راه یافته به مرحله نهایی منعقد خواهد شد.

با سپاس از آقای آرش سروری تسهیلگر رویداد و آقای نیما حسن زاده به عنوان دبیر اجرایی رویداد که این اتفاق خوب را برای شهر رشت رقم زدند.

جهت ثبت نام لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا