همایش “مسیر اوج” سرمایکس برگزار شد

در این همایش که با حضور مدیران ارشد شرکت سرمایکس و اصحاب رسانه با اجرای آرش سروری در استودیو وی‌کست برگزار شد.

در ابتدای مراسم، حسن قلیچ‌خانی (مدیر مارکتینگ) توضیحاتی در خصوص فعالیت این پلتفرم تبادل (صرافی ارز دیجیتال) پرداخت و گفت: سرمایکس فعال قدیمی اکوسیستم ارزدیجتال می‌باشد که هرساله در دی‌ماه گزارش عملکرد خود را به صورت سالیانه منتشر می‌کند.

سرمایکس بر اصول شفافیت، امنیت، نوآوری و مشتری محوری پایه‌های خود را بنا نهاده و در ادامه مسیر نیز تلاش می‌کند تا این چهارستون اصول شرکت خود را محکم‌تر کند.

امنیت داده‌های کاربران

قلیچ‌خانی همچنین درباره امنیت داده‌ها در سرمایکس توضیح داد: در ۶ سال گذشته یکی از امن‌ترین سرویس‌های ارز دیجیتال در کشور بوده‌ایم و همواره به دنبال نوآوری در این حوزه هستیم. سرویس اسکیتینگ یکی از همین نوآوری‌های ما بود. طبق تعریف قلیچ‌خانی استیکینگ (Staking) ارز‌های دیجیتال فرایندی است که در آن، هولدرها به صورت داوطلبانه، بخشی از دارایی‌ کریپتویی خود را در یک شبکه قفل می‌کنند تا در اعتبارسنجی (Validation) تراکنش‌ها مشارکت کنند.

رونمایی از سرویس‌های سرگرمی در الکامپ

سرمایکس در الکامپ ۱۴۰۳ در سالن ۸ حضور داشته و میزبان کاربران و بازدیدکنندگان می‌باشد، همچنین در ایام الکامپ از بازی‌های تلگرامی بر بستر ارزدیجیتال نیز رونمایی خواهند کرد.

قلیچ‌خانی یکی از راه‌های آشنایی عموم مردم با ارز‌های دیجیتال بازی‌های موبایلی دانست که مردم به وسیله برنامه‌های سرگرمی می‌توانند اطلاعات خود را در این بخش فراگیرند.

سرمایکس و یک میلیون کاربر فعال

در زمان برگزاری رویداد، تعداد کاربران سرمایکس به یک میلیون نفر رسید. قلیچ‌خانی با تشریح گزارش مارکتینگ اعلام کرد که ۶۷ درصد کاربران با شرکت تعامل داشتند و ما را به دوستان خود معرفی کرده‌اند.

قرعه‌کشی جزیره پر جایزه

در انتهاب برنامه، مراسم قرعه‌کشی جشنواره انجام شد و دو نفر از کاربران به ترتیب جایزه ۱۵۰ میلیونی کمک هزینه سفر پاریس و ماشین ۲۰۷ را برنده شدند.

عکاس: مهدی برهمندپور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا