بازی Resident Evil: Village

تاریخ انتشار و باکس‌آرت بازی Resident Evil: Village مشخص شد؛ انتشار روی کنسول‌های نسل قبل

کپ‌کام طی نمایش اخیر خود از تاریخ انتشار بازی Resident Evil: Village رونمایی و انتشار آن روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را تایید کرده است.

بازی Resident Evil: Village از زمان معرفی‌اش تا به اینجا همواره طرفداران را مشتاق خود نگه داشته و اگرچه در آن به‌جای زامبی‌ها شاهد گرگینه‌ها و خون‌آشام‌ها هستیم، به هیچ وجه نمی‌وان گفت که به اندازه‌ی نسحه‌های قبلی ترسناک و اتمسفریک نیست. و درحالی که مدت قابل توجهی بود که کپ‌کام سکوت در پیش گرفته بود و جزئیاتی را از این عنوان ارائه نداده بود، به‌تازگی با برگزاری نمایشی مخصوص Resident Evil به این سکوت پایان داده است.

کپ‌کام رسماً اعلام کرده است که بازی Resident Evil: Village در ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) روی پی‌سی، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سریز ایکس و همان‌طور که پیش‌تر شایعه شده بود اما تایید نشده بود، روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز به عرضه خواهد رسید و مثل بسیاری از عناوین دیگر، دارندگان نسخه‌های نسل قبلی Village قادر به دریافت نسخه‌های نسل جدید به‌صورت رایگان خواهند بود.

کپ‌کام گیم‌پلی Resident Evil: Village را برای اولین بار به نمایش گذاشته و در این نمایش برخی از قابلیت‌های جدید این عنوان را مشاهده کرده‌ایم از جمله سیستم نگه‌داری آیتم‌های آن که یادآور Resident Evil 4 است. بازیکنان در Village با بزرگانی به نام The Duke مواجه خواهند بود ولی مشخص نیست که وی طرف شخصیت اصلی یعنی «ایتن وینترز «Ethan Winters» است یا خیر.

علاوه بر این‌ها از باکس‌آرت بازی Resident Evil: Village رونمایی شده است که ترکیب صورت «کریس ردفیلد» (Chris Redfield) درحالی که نگاهش به پایین است و یک گرگ یا گرگینه با چشمی درخشان را به نمایش می‌گذارد. با این حال، این سوال به وجود می‌آید که این باکس‌آرت می‌تواند به بخشی از داستان که کریس ردفیلد به گرگینه تبدیل می‌شود اشاره داشته باشد؟ کمی عجیب و دور از انتظار است که کپ‌کام به این شکل بخشی از داستان Village را لو بدهد و از طرفی دیگر این قطعاً می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که این باکس‌آرت صرفاً جنبه‌ی بصری داشته باشد و هیچ پیام دیگری در خود نداشته باشد.

بازی Resident Evil: Village

با این حال، این پایان کار نیست و کپ‌کام هنوز خبر دیگری برای به اشتراک گذاشتن با بازیکنان دارد. این شرکت ضمناً Resident Evil Re:Verse را معرفی کرده است که عنوانی چندنفره است که به‌صورت رایگان همراه با Resident Evil: Village در قالب یک بسته منتشر خواهد شد. این عنوان که یادآور Resident Evil: Resistance برای نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 است، بازیکنان را در نبردهایی ۴ تا ۶ نفره قرار می‌دهد که در مکان‌هایی از نسخه‌های مختلف سری Resident Evil از جمله Raccoon City Police Department به وقوع می‌پیوندند. بازیکنان در Resident Evil Re:Verse اگر کشته بشوند، به‌عنوان یک Bioweapon دوباره زنده می‌شوند و همچنان می‌توانند با بازیکنان دیگر رقابت کنند.

نظر شما راجع به بازی Resident Evil: Village تاکنون چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Search