تصاویر جدیدی از پرچم‌دار آینده اچ تی سی فاش شد

طبق روال همیشگی، اچ تی سی نیز در حال آماده سازی پرچم‌دار خود برای رقابت با دیگر رقباست که با توجه به تصاویر فاش شده با پرچم‌دار زیبا و قدرتمندی طرف هستیم. با تحلیلی کوچک از تصاویر می توان دریافت که طراحی این گوشی با اینکه بسیار شبیه به نسل قبلی است، تغییرات بزرگی را نیز تجربه کرده است. یکی از نشانه‌های سری وان اسپیکرهای استریو در جلوی دستگاه باد که ظاهراً در این گوشی دیگر وجود ندارد. یکی دیگر از موارد حذف شده در این گوشی لوگوی اچ تی سی در جلوی گوشی است که به دلیل وجود نداشتن، جایش به دکمه هوم که اسکنر اثر انگشت نیز هست، سپرده شده.

بدنه این دستگاه فلزی و از جنس آلومینیوم است که حس یک دستگاه بالا رده را به خوبی به کاربر منتقل می کند. همانند دیگر پرچم‌دارهای این دوره این گوشی نیز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی QHD، ۴ گیگابایت رم و دوربین ۱۲ اولترا پیکسلی مجهز می شود که نوید یک گوشی عالی و یک پرچم‌دار آبرومند برای اچ تی سی را می دهد.

به احتمال زیاد این گوشی تا اوایل اردیبهشت یا زودتر معرفی می شود و بعد از ۱ هفته در سر تا سر دنیا عرضه می شود. نظرات خودتان را با سیار نیوز در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا