هدفونهای BuddyPhones ویژه کودکان

اگر شما هم بخاطر صدای بلند بازیهای کامپیوتری فرزندتان خسته شد اید BuddyPhones میتواند راه حل مناسبی باشد. همه ما می دانیم که قرار گرفتن در فضایی با صدای بالای ۸۵ دسیبل در بلند مدت می تواند به گوش صدمه بزند. متاسفانه بیشتر تجهیزات امروزی صدایی بالاتر از ۸۵ دسیبل تولید می کند، بطور مثال MP3 player میتواند تا ۱۰۵دسیبل صدا تولید کند که شدت آن ۱۰۰ برابر بیشتر از زمانی است که صدا را با ۸۵ دسیبل بشنویم و نباید بیش از ۱۵ دقیقه به گوش داد. تحقیقات نشان داده گوش دادن به صدایی با ۱۱۰ دسیبل حتی به مدت بیش از یک دقیقه میتواند منجر به ناشنوایی گردد. بهترین روش برای محافظت از خود  استفاده از هدفونهای با صدای محدود میباشد.


BuddyPhones یک هدفون با پیشرفته ترین تکنولوژی تولید صدا می باشد که نه تنها به گوش آسیب نمیزند بلکه مناسب برای کودکان طراحی شده است.  این هدفون بطور اتوماتیک صدا را در ۸۵ دسیبل نگه میدارد یعنی سطحی از صدا که طبق تایید سازمان سلامت جهانی (WHO)  برای کودکان مناسب است.

کابل این هدفون بصورت flat طراحی شده که باعث می شود گره نخورد و خطر خفگی را کاهش میدهد.  این کابل بگونه ای طراحی شده که می تواند چهار هدفون را بطور همزمان به یک دستگاه وصل کند تا کودکان به طور مشترک از یک وسیله استفاده کنند. همچنین این هدفون شامل یک کیف مسافرتی میباشد.

کیفیت مواد استفاده شده در این هدفونها آنها را بسیار مقاوم ساخته و به علت استفاده از پلی پروپیلن کالیبره شده به راحتی خم می شود و دارای انعطاف پذیری بالایی است.  طراحی این هدفون بگونه ایست که میتواند در هر سایزی تنظیم گردد و در عین حال حجم کمی دارد. این هدفونها مجهز به یک میکروفون می باشند که در بازیهایی که نیاز به صحبت کاربر دارد، برنامه های آموزشی و یادگیری زبان کاربردی است.

 مشخصات فنی:  

اندازه و قدرت درایور (DRIVER UNIT):   ۳۰mm Neodyminum

مقاوت ظاهری(IMPEDANCE)۳۲oHM

حساسیت(SENSITIVITY):   ۸۵ +/-۳dB @1mW 1kHz

فرکانس پاسخگویی(FREQUENCY):    ۲۰-۲۰kHz

طول کابل(CORD):   ۰.۸m  (ویژه کودکان)

وزن(WEIGHT):     ۱۰۹g

ابعاد (DIMENSION):   ۱۷۰x150mm (بی سیم)    ۱۱۰x150m(با سیم)

تجهیزات جانبی (DIMENSION): کیف مسافرتی تاشو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا